1397-04-17 07:53
1064
0
54999
نماینده سابق شرق گلستان:

منافع اروپا به آمریکا گره خورده است/ اعتماد به اروپا مقدمه پروژه نفوذ است

نماینده سابق شرق گلستان گفت: بسته پیشنهادی اتحادیه اروپا مأیوس کننده بود و همانطور که معلوم است، منافع اروپا به آمریکا گره خورده.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاله خبر، عبدالکریم رجبی در گفتگویی اظهار داشت: متأسفانه بسته پیشنهادی اتحادیه اروپا همانطوریکه رئیس جمهور هم تأکید داشتند، بسیار مأیوس کننده و در حد وعده های توخالی است.

وی ادامه داد: از طرفی اظهارات وزرای خارجه آلمان و فرانسه طلبکارانه و ناامید کننده بود و نشان می دهد جز وقت کشی هیچ اقدامی برای حفظ برجام که منافع ایران را تأمین کند، صورت نمی گیرد .

نماینده سابق شرق گلستان تصریح کرد: با این تفاسیر اینکه منافع اروپایی ها کاملاً به آمریکا گره خورده است دور از ذهن نخواهد بود و اعتماد به آنها نیز پروسه اعتماد به آمریکا خواهد بود. 

رجبی تاکید کرد: در این شرایط أولاً اعتماد به اروپایی ها خصوصاً انگلیس با آن سابقه استعماری بسیار خطرناک است؛ ثانیاً اعتماد به اروپایی ها مقدمه پروژه نفوذ و حرکت در جهت منافع آمریکا می باشد.

وی در پایان گفت: در راستا باید همه قوا به ویژه دولت با تکیه بر ظرفیت های داخلی و اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی با قدرت کار خود را پیش ببرد و اقدامات توسعه هسته ای خود را در چارچوب هدایتهای مقتدرانه رهبری ادامه دهد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.