1394-12-05 11:36
686
0
28081
کارشناس فرهنگی و اجتماعی:

نامزدهای انتخابات از جاده انصاف خارج نشوند

کارشناس برنامه ریزی فرهنگی و اجتماعی گفت: نامزدها حرف‌هایشان را منصفانه کنند، از جاده انصاف خارج نشوند ؛ زیرا وعده‌های محقق نشده برخی نمایندگان در دوره‌های گذشته انگیزه حضور در پای صندوق‌ها رأی را از برخی از مردم گرفته است.

به گزارش گلستان ما ؛ محمدرضا بهرامی کارشناس برنامه ریزی فرهنگی و اجتماعی استان درباره ی اخلاق نامزدهای انتخاباتی گفت: بر نامزدهای انتخاباتی فرض است تا در قول و فعل ، اخلاق اسلامي را به منصه ظهور برسانند و از وعده و وعیدهای بی مورد و وعده‌هایی که امکان انجام آن برایشان وجود ندارد و درحیطه وظایف نمایندگی مجلس هم نیست، پرهیزکنند.

بهرامی افزود: نامزدها حرف‌هایشان را منصفانه کنند ، از جاده انصاف خارج نشوند؛ زیرا وعده‌های محقق نشده برخی نمایندگان در دوره‌های گذشته انگیزه حضور در پای صندوق‌ها رأی را از برخی از مردم گرفته است ، البته مردم ما راه و مسیر خودشان را با شناخت، دانایی و بصیرت انتخاب کرده‌اند.

وی اظهارداشت: کاندیداها و هواداران آنها ، اخلاق سیاسی و رفتار کرامتانه را در فرصت باقی مانده از انتخابات رعایت کنند پاي‌ بندي به آن موجب سلامت و امنيت انتخابات خواهد شد.

این فعال سیاسی بیان کرد: به نامزدها در این فرصت اندک توصيه مي‌شود بجاي تخريب يکديگر ، به نقد سازنده برنامه‌ها روي بیاورند و نسبت به معیشت مردم، آينده‌نگري روشن را ترسيم نمايند.

بهرامی در پایان تاکید داشت: در اين ميان مردم بايد تلاش كنند، در روز جمعه هفتم اسفند كساني را به خانه ملت بفرستند كه اخلاق سياسي در آنها بيشتر از ساير كانديداها متجلي است چراکه اساسا يكي از مهم‌ترين مولفه‌هاي شناسايي كانديداي اصلح، همين برخورداري از اخلاق انتخاباتي است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.