1394-02-06 19:01
2082
2
13862
سفر عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس به گلستان ؛

نبویان سخنران نشست " از ژنو تا لوزان " در گرگان + معرفی

حجت الاسلام والمسلمین نبویان عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی روز چهارشنبه میهمان مردم استان گلستان خواهد بود .

به گزارش گلستان ما؛ حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمود نبویان عضو کمیسیون  آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی روز چهارشنبه 9 اردبیهشت ماه برای سخنرانی و شرکت در نشست " از ژنو تا لوزان " به گرگان سفر می کند.

این نشست ساعت 17 روز چهارشنبه در سالن ولایت سازمان تبلیغات اسلامی استان گلستان واقع در کوی ویلا برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام نبویان را بهتر بشناسید:

حجت الاسلام والمسلمین دکترسيدمحمود نبويان در سال 1344 در يك خانواده مذهبي در شهرستان بابل قدم به عرصه گیتی نهاد.دوران ابتدایي و راهنمایي را در زادگاهش به پایان رسانده و موفق به اخذ دیپلم در رشته رياضي و فيزيك شدند.

ایشان با اینکه در زمان پيروزي انقلاب دانش آموز دوره راهنمایی بوده اند، در راهپيمايي‌هاي دوره انقلاب شرکت فعال داشته و بعد از پيروزي انقلاب اسلامی با گرايش‌هاي ماركسيستي وجريان منافقين منطقه به تقابل پرداخته و با شروع دفاع مقدس نيز در حد توان در جبهه های حق علیه باطل حضور داشته و افراد متعددی از خانواده ایشان جزء ایثارگران این برهه از تاریخ انقلاب هستند. 
 
تحصیلات عالیه:
 
دکتر سيد محمود نبويان در سال 1362براي تحصيل در حوزه علميه به تهران عزیمت کرده و در حوزه های تهران و از جمله حوزه حضرت آیت الله مجتهدي (ره) به تحصیل علوم دینی پرداخت و در ادامه وارد حوزه علمیه فيضيه مازندران شده و در محضر ابوالزوجه حضرت آيةالله محمد فاضل استرابادي، كفايتين را به اتمام رسانده، سپس برای کسب حظّ علمی بیشتر از محضر بزرگان حوزه علمیه قم، به عشّ آل محمد(ص) شهر خون و قیام رهسپار شدند و سال ها در محضر اساتیدی چون  حضرات آيات وحيد خراساني و شيخ جواد تبريزي(ه) حضور فعال داشته و معارف دینی را محققانه تدرّس نمودند.
 
در کنار تحصیل حوزوی به اقتضای شرایط روز و ادای وظیفه سنگین تبیین و دفاع از دین، در  شرایط سخت جنگ نرم، وارد موسّسه آموزشي و پژوهشي امام خميني (ره) تحت اشراف استاد علامه مصباح یزدی (حفظه الله)شده و بعد از گذراندن مقطع كارشناسي ارشد در رشته فلسفه، فارغ التحصيل مقطع دكتري در رشته فلسفه تطبيقي گردیدند.

سوابق علمی و اجرايي :
 
1-  عضو هيئت علمي (استاديار) موسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني‌ره به مدت یازده سال
2- مدیر گروه فلسفه حقوق مجمع عالی حکمت اسلامی
3- قائم مقام پژوهشگاه انديشه سياسي اسلام (وابسته به دبیرخانه مجلس خبرگان رهبري) به رياست حضرت آيه‌الله لاريجاني (رياست محترم قوه قضائيه)از سال 1387
4- تأسیس و  مديريت كارگروه فلسفه حق را در موسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني (ره)
5- عضو شوراي مرکزی كانون طلوع (مرکز اعزام اساتيد در حوزه كلام، فلسفه و ... به دانشگاه‌هاي سراسر كشور) تقريبا پنج سال
6- عضو شوراي مرکزی طرح ولايت دانشجویی، فرهنگیان و اساتيد دانشگاه

7- عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس

8- عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی

kasebeamin.ir8847

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

علی

بیاد پته ی اینارو بریزه رو آب

0
0
پاسخ
1394-02-07 04:00
محمد

خوش آمدی سید

0
0
پاسخ
1394-02-07 12:52

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.