1400-02-16 23:07
527
0
74486
در بیانیه شورای وحدت گلستان عنوان شد؛

نجات قدس تکلیف همه مسلمانان است/برای نجات« قدس» باید مرد میدان بود

در بیانیه شورای وحدت گلستان عنوان شد؛ اگر کشورها وجود این غده سرطانی را بپذیرند در نتیجه باعث از بین رفتن امنیت و عقب ماندگی در منطقه خواهد شد. پس برای نجات قدس عزیز، باید مرد میدان بود .

به گزارش گلستان ما؛ سخنگوی شورای وحدت گلستان در آستانه روز جهانی قدس پیامی صادر کرد؛

در این پیام آمده است: قدس مسئله اول جهان اسلام است" روز قدس، روز تجلی شکوه و عظمت امت اسلامی، رستاخیز استکبار ستیزی ملل مسلمان جهان، روز وحدت همه انسان های حقیقت خواه و عدالت دوست و روز گره خوردن بازوانِ توانای امت اسلامی و روز ستیز همیشگی با صهیونیسم و امپریالیسم غارتگر است .

در ادامه این پیام عنوان شده:روز قدس را امام خمینی رحمه الله بر تارک تاریخ به یادگار گذاشت تا مردمان مسلمان جهان از ستمی که بیدادگران بر ملت مظلوم فلسطین روا می کنند، غافل نمانند. این فریاد بیدار باش امام عاشقان، تلنگری بود بر ذهن های خفته امت اسلام، تا از خواب عمیق غفلت بیدار شوند و در برابر ستمگران تاریخ، با قامتی برافراشته قیام کنند.

اکنون که سال ها از سخنان پیامبرگونه آن بزرگ مرد الهی گذشته است، می بینیم که در سه دهه گذشته نیز مقام معظم رهبری این راه را با قدرت ادامه دادند و در خصوص روز قدس فرمودند : (هریک وجب از خاک فلسطین، یک وجب از خانه مسلمین است. هر حاکمیتی غیر از حاکمیت فلسطین و حاکمیت مسلمین بر کشور فلسطین، حاکمیت غاصب است ).

در این بیانه همچنین ذکر شده است: از آنجایی که هدف از تاسیس رژیم جعلی صهیونیسم از بین بردن اسلام می باشد و طبق فرموده حضرت امامین انقلاب، اشغال سرزمین فلسطین و برپایی رژیم جعلی و دروغین را نه تنها اشغال یک کشور در منطقه می داند بلکه آن را اشغال امنیتی، فرهنگی و اقتصادی از سوی صهیونیسم جهانی می دانند.

و لذا اگر کشورها وجود این غده سرطانی را بپذیرند در نتیجه باعث از بین رفتن امنیت و عقب ماندگی در منطقه خواهد شد. پس برای نجات قدس عزیز، باید مرد میدان بود . امروز تکلیف هر مسلمان این است برای نجات قدس عزیز از دست رژیم جعلی اسرائیل، وارد میدان شود و انزجار و تنفر خودش را از رژیم جعلی صهیونسیم اعلام نماید.

در پایان این پیام تاکید شد: شورای وحدت استان گلستان  همراه و همگام ملتهای مسلمان با پیروی و حمایت از فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ی دفاع و حمایت از قدس عزیز و مردم مظلوم فلسطین را آرمان بزرگ امت اسلام دانسته و ازبین  بردن رژیم سفاک و جعلی اسرائیل و نابودی صهیونیسم جهانی را وعده  صادق و تخلف ناپذیر امامین انقلاب می داند و حمایت قاطع خویش را ازمقاومت جانانه و هوشمندانه همه مبارزان جهاداسلامی برعلیه رژیم جعلی وغاصب صهیونیست ها اعلام می نماید.
انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.