1396-11-12 17:59
1227
0
49870
در گفتگو با سجاد شعبانی مطرح شد؛

نقش برجام در ارتقاء جایگاه منطقه‌ای ایران فقط یک ادعاست

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی گفت: نقش موثر برجام در ارتقاء جایگاه منطقه‌ای ایران فقط یک ادعاست و این ارتقاء در منطقه و جهان مرهون تلاش‌ نیروهای مسلح و سربازان گمنام امام زمان است.

به گزارش گلستان ما به نقل از دانشجوسلام؛ سجاد شعبانی عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی در گفت‌وگو با  فارس در واکنش به اظهارات اخیر سید عباس عراقچی معاونت وزیر امور خارجه در برنامه تلویزیونی جهان‌آرا مبنی‌بر تاثیر مثبت برجام‌ بر اقتصاد کشور، خاطرنشان کرد: اگر مسئولین وزارت امور خارجه معتقدند برجام دستاوردهای بزرگی در حوزه اقتصاد داشت به میان مردم بیایند تا وضعیت نابسامان اقتصادی و معیشتی مردم را به چشم خود ببینند.

وی ادامه داد: بحث اقتصادی را می‌توان از دو دیدگاه مختلف بررسی کرد، عقیده مسئولین و مردم، از نظر مسئولین که همیشه همه چیز عالی است و هیچ مشکلی وجود ندارد اما اگر مدیران دستگاه دیپلماسی می‌خواهند نظر واقعی مردم را بدانند باید به بازار بروند تا عمق فاجعه را به چشم خود ببینند.

شعبانی افزود: عراقچی در این برنامه تلویزیونی گفت: برجام نقش موثری در ارتقاء جایگاه منطقه‌ای ایران و تامین امنیت آن داشت، حال آنکه بخشی‌هایی از برجام هنوز محرمانه مانده، تردیدی نیست که این مسئله فقط یک ادعاست و ارتقاء جایگاه ایران در منطقه و جهان مرهون تلاش‌ نیروه‌های مسلح و سربازان گمنام امام زمان است.

این فعال دانشجویی خاطرنشان کرد: مدیران وزارت‌ امورخارجه معتقدند پول‌های بلوکه شده ایران در بانک‌های خارجی آزاد شده درحالی که دولتمردان به ویژه مدیران اقتصادی آن را رد می‌کنند و اصلا اگر این پول‌ها آزاد شده چرا ارزهای خارجی به طور مرتب گران‌تر می‌شود.

 عضو تبیین مواضع بسیج دانشجویی یادآور شد: اگر مسئولین دستگاه دیپلماسی می‌خواهند از میزان تاثیر برجام بر اقتصاد به خوبی آگاه شوند به میان صنعتگران بروند تا از میزان نوسانات ارز در اقتصاد و سطح فروش آن‌ها بعد از برجام مطلع شوند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.