1403-05-06 12:52
288
0
90841
یادداشت؛

نمایش عروسکی ناتانیاهو در کنگره امریکا

علی منصوری فعال رسانه در یادداشتی نوشت: اهانت وزیر رژیم صهیونیستی در کنگره آمریکا نشان‌دهنده ضعف و استیصال او در سه جبهه جهانی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، علی منصوری فعال رسانه در یادداشتی نوشت: اهانت وزیر رژیم صهیونیستی در کنگره آمریکا نشان‌دهنده ضعف و استیصال او در سه جبهه جهانی است، کسی که وعده پیروزی یک هفته‌ای بر حماس و نابودی حماس و آزاد کردن اسیران جنگی را داده بود،

اکنون بیش از ده ماه از نبرد اسرائیل علیه حماس و فلسطین می‌گذرد و به اظهار دفتر رسانه‌ای حماس؛ ارتش رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر تاکنون ۴۰ هزار تن مواد منفجره را با هدف غیرقابل سکونت کردن نوار غزه، بر سر مردم مظلوم فلسطین ریخته است و هیچ توفیقی به دست نیاورده، این امر موجب عصبانیت سردمدران اسرائیل را فراهم ساخته است.

جبهه دوم پیام بیداری ملت‌ها از جنایات اسرائیل و حضور سازمان‌های مردمی و دادگاه‌های بین‌المللی درصحنه‌های سیاسی و بین‌المللی است بدون شک اولین پیام نگران‌کننده، برای رژیم سفاک غاصب اسرائیل شکسته شدن هیمنه صهیونیستها است!

بی‌احترامی نتانیاهو در این سخنرانی و نسبت دادن همه مخالفان و منتقدان و دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های آمریکایی به بربریت؛ به مثابه گربه‌ای می‌ماند که در گوشه رینگ افتاده و چنگ و دندان نشان می‌دهد.  

شکسته شدن قدرت پوشالی و گنبد آهنین هفتاد و چند ساله رژیم کودک‌کش اسرائیل بعد از عملیات طوفان‌الاقصی و عملیات تنبیهی وعده صادق ایران، به دلیل حمله هوایی رژیم صهیونیستی به ساختمان سفارت کشورمان در دمشق و شهادت فرماندهان عالی رتبه سپاه در کشور سوریه؛ اسرائیل با تحقیر جهانی مواجه گردید.

حمله نتانیاهو در سخنرانی‌اش بر خطر ایران و تمرکز وی به ایران‌هراسی از دو جهت قابل ارزیابی است جهت نخست مسئله پیشگیری از صدور انقلاب اسلامی است! ناتانیاهو مستقیما به سخنان رهبرکبیر انقلاب اشاره داشت و قصد وی تجمیع دشمنان انقلاب بر علیه ایران اسلامی است.

و جهت دوم؛ تمرکز صهیونیسم جهانی بر ایران‌ستیزی به سبب تاثیرگذاری ایران در منطقه است. عدم توانی رژیم غاصب در مواجه با جبهه سوم؛ یعنی مقابله با حماس و مقاومت در غزه و کرانه باختری، و حزب ا… در لبنان و سوریه و حشدالشعبی در عراق و سوریه، حوثی‌ها در یمن و حمایت ایران از مردم مظلوم غزه، مشکل جدی رژیم سفاک صهیونیستی است.

نتانیاهو در کنگره تمام توانش را در نمایش عروسکی و خیمه‌شب‌بازی معطوف داشت تا ایران‌ستیزی و ایران‌هراسی را به نمایش در آورد تا بتواند ایران را خطر بالقوه برای غرب جلوه دهد.

هدف او اولا تجمیع حمایت‌های امریکا و بلوک غرب از اسرائیل بود ثانیا در ارزیابی شکست‌هایش ایران را مقصر اصلی قلمداد کند، تا کمتر تحت فشار افکار صهیونیست‌ها باشد و از سوی دیگرضمن حمایت شیطان بزرگ و سایر شیطان‌های فرا منطقه‌ای و منطقه‌ای؛ گاو شیرده‌های منطقه را برای نجات اسرائیل هماهنگ کند.  

از نظر ناتانیاهو نابود کردن توان ایران می‌تواند موتور جبهه مقاومت را به شدت کاهش داده و فرصتی برای تداوم حیات سیاسی رژیم غاصب صهیونیزم را فراهم آورد.

حال جای این پرسش است، آیا اسرائیل و امریکا پس از پیروزی انقلاب در شکست و مهارصدور انقلاب اسلامی ایران از چیزی دریغ داشته‌اند؟ جنایات امریکا و اسرائیل و نفوذی‌های داخلی هر چه توانستند انجام دادند، ترور دانشمندان هسته‌ای، استفاده از یک عنصر دیوانه به نام صدام، با ایجاد جنگ تحمیلی بر علیه ایران اسلامی به منظور نابودی دو کشور ایران و عراق، ترور رئیس‌جمهور و نخست‌وزیر شهید رجایی و باهنر و هزاران فتنه و غائله کوچک و بزرگ در ایران مقتدر اسلامی ایجاد کردند تا ایران را به زانو در آورند؛ چراغی را که ایزد بر فروزد؛ هر آنکس پف کند ریشه‌اش بسوزد،

وَ مَکَروا وَ مَکَرَ اللهُ وَ اللهُ خَیرُ الماکِرین؛ آنها مکر کردند، امّا ندانستند که مکرشان در مقابل دست قدرت پروردگار هیچ تأثیری ندارد، و نمی‌توانند این کار را بکنند.

نتانیاهو با خباثت درونی تلاش کرد تا با استفاده از سخنان حضرت امام خمینی(ره) آمریکاستیزی ایران را برجسته نماید به عنوان مثال شعار مرگ بر آمریکا، امریکا شیطان بزرگ و اشغال سفارت آمریکا و گروگانگیری نیروهای سفارت و … نشان دهد که اسرائیل مدافع منافع غرب است و بی‌شرمانه اعلام کرد که جنگ ما با بربریت است.

درحالی که سبعیت از چهره کریه اسرائیل آشکارا است، روزانه ده‌ها تن از زن و کودک بی‌دفاع را به خاک و خون می‌کشد، و آنان را بربر می‌خواند.

ای تاریخ گواه باش که چگونه یزیدیان زمان مردم غزه و فلسطین را می‌کشند و آنان را وحشی قلمداد می‌کنند در حالی که خود از هر حیوان درنده خویی، خون آشام ترند.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.