1394-03-17 12:03
1720
0
15794
نماینده مردم گنبد در مجلس:

نمی توان گفت همه نزدیکان به امام تعبیر درستی از سخنان ایشان دارند

نماینده مردم گنبد در مجلس شورای اسلامی در خصوص تحریف سخنان امام خمینی گفت: نمی توان گفت همه نزدیکان به امام تعبیر درستی از سخنان ایشان دارند.

به گزارش گلستان ما به نقل از قابوس نامه، سلیمان عباسی در گفتگو با خبرنگار ما با اعلام این مطلب افزود: بیانات امام خمینی در موضوعات مختلف و با زبان ساده و قابل فهم است و راهگشا برای حفظ اسلام ،تعالی بشر،انسجام و وحدت مسلمانان  و ارزشهای اسلامی است که برای ما به یادگار مانده است.

عباسی اذعان کرد: برخی سعی دارند با تعابیر غلط جایگاه اصیل و معنوی بیانات امام خمینی را در یک بازه زمانی تضعیف کنند و به مرور تعابیر غلط خود را به آیندگان منتقل کنند.

وی با اشاره به صدر اسلام که با رحلت پیامبر برخی در صدد تحریف سخنان پیامبر بودند ولی با ورد ائمه این اجازه به آنها داده نشد گفت: امروز هم  افرادی به دنبال تکرار این تاریخ هستند که باید فرمایشات مقام معظم رهبری را به عنوان سندی بر گفته های حضرت امام دانست  و الگو قرار داد.

عباسی با عنوان این مطلب که درک تعابیر درست از نادرست نیاز به بصیرت و آگاهی دارد تاکید کرد باید همانطور که امام عزیز فرمودند “پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت آسیبی نرسد” .

وی در واکنش به رفتار برخی از نزدیکان به امام که متاسفانه امروز سعی در تحریف سخنان امام دارند گفت: در زمان پیامبر هم افراد زیادی در کنار ایشان بودند ولی آیا پیامبر برای همه آنها یک جایگاه قائل بود خیر حتی اصحاب پیامبر هم درجاتی داشتند.

سلیمان عباسی ادامه داد: در زمان امام هم افراد زیادی در کنار امام بودند و خیلی هم در تاریخ کنار رفتند و محو شدند وآنهایی که ماندند نیز برخی تعابیر درست و برخی تعابیر غلط از سخنان امام خمینی دارند اما آنچه بر اساس تاریخ برای ما درس است پیروی از کسی است که امام به عنوان رهبر تائید کرده و سخنان ایشان است که برای پیشبرد نظام و اهداف انقلاب اسلامی حجت است.

انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.