1394-11-26 04:52
2373
5
27609
شبه مناظره دو نامزد خبرگان رهبری در گلستان :

نورمفیدی: توفیقات زیادی در توسعه گلستان بدست نیاورده ایم / سعدی : استفاده نادرست نمایندگان فعلی استان در خبرگان عامل اصلی توسعه نیافتگی گلستان است

آیت الله نورمفیدی معتقد است که توفیقات زیادی در توسعه استان حاصل نشد اما آیت الله سعدی می گوید نمایندگان فعلی استان در مجلس خبرگان با استفاده نادرست از این ظرفیت توسعه نیافتگی استان را باعث شدند.

به گزارش گلستان ما ؛ این روزها تبلیغات نامزدهای خبرگان رهبری در گلستان جریان دارد و گروههای مختلف با نامزدهای مورد نظر خود نشستهای مختلفی را برگزار می کنند.

آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان که نامزد پنجمین دوره خبرگان رهبری نیز می باشد ؛ در دیدار با اعضای سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان با بیان اینکه توفیقات زیادی در توسعه استان به دست نیاورده ایم، گفت: به عنوان مثال کشاورزی ما نه تنها پیشرفته نیست بلکه از دوران سنتی هم عقب تر است.

پنبه نفس های آخر را می کشد

وی در این دیدار خواستار بررسی علت مشکلات گلستان شد و گفت: باید دید که ریشه مشکلات کشاورزی ما کجاست؟ کشاورزی استان وضع خوبی ندارد و پنبه نفس های آخر خود را می کشد.

امام جمعه گرگان خواستار تلاش بیشتر برای حل مشکلات گلستان شد و تصریح کرد: باید هر چه زودتر بخش گردشگری استان را که می تواند کمک حال اقتصاد منطقه باشد، فعال کرد.

81963878-70522125

علیه آشوراده جریان سازی کردند

وی ادامه داد: از 10 سال قبل دنبال توسعه آشوراده هستم، رئیس جمهور هم اعلام عمومی کرد ولی باز هم جریان سازی کردند.

وی با طرح این پرسش که صنعت کشورمان کی می تواند مصداق اقتصاد مقاومتی باشد؟ گفت: وقتی نمی توانیم تولید مناسب داشته باشیم یعنی نظارتی نیست، شرایط اقتصادی ما ضعیف است و هیچ کدام از صنایع ما نمی تواند مصداق اقتصادی مقاومتی باشد.

نورمفیدی انتخابات مجلس (شورای اسلامی) را بسیار مهم خواند و گفت: معتقدم نمایندگان باید ناقد دولت باشند ولی مچ گیر دولت نباشند، نقد نشانه رشد است، این که احساس کنیم می خواهد کاری انجام شود ولی برخی نمایندگان نگذارند ناراحت کننده است، مثل موضوع منطقه آزاد اینچه برون که برخی رفتارها باعث شد مسئله به این مهمی برای گلستان تصویب نشود و این به ضرر مردم استان است.

------------------------------------------------------------------

دکتر سعدی : استفاده نادرست نمایندگان کنونی استان در مجلس خبرگان از عوامل اصلی توسعه نیافتگی گلستان است

اما دیگر نامزد مجلس خبرگان رهبری در استان گلستان عصر دیروز یکشنبه 25 بهمن ماه به دیدار اصحاب رسانه استان گلستان رفت .

آیت الله دکتر حسینعلی سعدی در این نشست صمیمی با خبرنگاران ابراز عقیده کرد: استفاده نادرست نمایندگان کنونی استان در مجلس خبرگان از ظرفیت های فراوان این مسئولیت، یکی از عوامل مهم و اصلی توسعه نیافتگی این خطه شمالی کشور است .

وی اظهار کرد: با وجود آن که تعیین رهبر یکی از مهمترین مسئولیت ها و وظایف اصلی اعضای مجلس خبرگان رهبری است اما در کنار این وظیفه خطیر، می توان از امتیاز ارتباط مداوم با پایتخت برای رفع کمبودهای استان نیز بهره برد.

011

تلاش برای توسعه استان تاکنون مورد انتظار مردم نبوده

وی بیان کرد: اگر چه تلاش هایی برای کمک به توسعه یافتگی گلستان انجام شده اما این اتفاق تاکنون در استان روند بسیار کند و کمتر از انتظار مردم داشته است.

نامزد نمایندگی پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری گلستان افزود: یکی از راه های شتاب در روند توسعه استان کاستن از توجه به فعالیت های جناحی بی فایده و تمرکز همه بخش ها برای استفاده حداکثری از منابع عظیم خدادادی استان و قرار گرفتن در مسیر توسعه است.

سعدی ادامه داد: گلستان استانی مملو از نخبگان فرهیخته در رشته های گوناگون است اما متناسب با حجم فراوان این ظرفیت، کوشش چندانی برای بهره گرفتن از دانش و توان علمی آنان صورت نگرفته است.

وی گفت: به عنوان نمونه رویکرد توریسم محوری می تواند یکی از برنامه های جامع و بلند مدت استان گلستان برای حل مشکلاتی مانند بیکاری گسترده و فراگیر در شهرهای استان باشد.

بحث شورای رهبری غیر علمی است

نامزد نمایندگی پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری استان گلستان به برخی اظهار نظرها و بیان احتمالات در مورد آینده جایگاه رهبری اشاره کرد و گفت: نباید این گونه مسائل که ممکن است ایجاد کننده برخی شائبه ها باشد، توسط عده ای از طریق تریبون های رسمی در مجامع غیر علمی مطرح شود.

سعدی افزود: جای این گونه مباحث کرسی های دانشگاهی و حوزه های علمیه است تا فارغ از هر گونه جانب گیری شخصی و جناحی در مورد آن ها اظهار نظر شود.

وی ادامه داد: صیانت از رهبری یکی از مسئولیت های مهم و بسیار ضروری مجلس خبرگان رهبری است که طرح این موارد که همواره مورد استقبال شبکه هابی اجتماعی نیز قرار می گیرد، در ضدیت با اهداف و مبنای مجلس خبرگان است.

نامزد نمایندگی پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری استان گلستان حوادث پس از انتخابات سال 88 و تدابیر رهبر معظم انقلاب را یکی از نقاط درخشان دوران رهبری ایشان دانست و گفت: تحلیل اتفاقات تلخ آن روزها نشان می دهد تمکین قانون شکنان از رهبری می توانست مانع بروز اتفاقات تلخ و وارد شدن خسارت های سنگین به کشور شود.

سعدی بیان کرد: علاوه بر فتنه گران که با جدا کردن مسیر خود از رهبر و قانون از چشم نظام افتادند، هر جریان و فرد دیگری هم که بخواهد بر روی قوانین کشور پا بگذارد جایی در میان مردم نخواهد داشت.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

ن

سلام بعد از سالها یکی تو این استان جرات کرد علیه بعضیها حرف بزنهفقط دکتر سعدی

0
0
پاسخ
1394-11-26 11:10
محمد

استفاده نادرست نمایندگان کنونی استان در مجلس خبرگان از عوامل اصلی توسعه نیافتگی گلستان است !!اخه بنده خدا توسعه استان كه جزو وظايف خبرگان نيست .

0
0
پاسخ
1394-11-26 12:03
رضا

فقط آیت الله دکتر سعدی

0
0
پاسخ
1394-11-26 20:09
آوا

آقا سعدی شما آیت اله هستید باید اخلاق رو به مردم یاد بدهید .آیا می شود توسعه یافتگی رو در ادبیات مجلس خبرگان تعریف کرد ؟

0
0
پاسخ
1394-12-02 05:41
صادق صالحی

نمایندگان خبرگان! ببخشید ؛ حاج اقا شاهرودی الان چه مسؤولیت اجرایی ای را در استان دارند ؟ایشان در زمینه ی وحدت بین فارس و ترکمن و همچنین فعالیتهای زیربنایی استان بسیار تلاش و ممارست نموده اند و می نمایند.خواهشا در سخنان تان ایشان را با دیگران جمع نبندید . متشکرم.

0
0
پاسخ
1394-12-02 12:10

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.