1402-03-15 12:17
335
0
85227
امام جمعه اینچه برون:

وظیفه داریم از انقلاب و آرمان‌های امام راحل صیانت کنیم

امام جمعه اینچه برون گفت: وظیفه همه ملت ایران است که از انقلاب و آرمان‌های امام راحل در برابر دشمنان صیانت کنیم

به گزارش گلستان ما، آخوند مددآقا هوشمند ضمن تسلیت ایام رحلت حضرت امام خمینی (ره) گفت: شجاعت و ایستادگی در برابر استکبار جهانی مهمترین آموزه‌های حضرت امام خمینی (ره) است.
وی افزود: مردم ایران اسلامی با همین درس امام راحل عظیم الشان ۴۴ سال در برابر مستکبران ایستادگی کرده و خواهند کرد.
امام جمعه اینچه برون گفت: از زمان پیروزی انقلاب تاکنون استکبار جهانی تلاش زیادی برای آسیب زدن به نظام اسلامی از طریق ایجاد تفرقه بین اقوام و مذاهب ساکن در ایران انجام داد اما ملت ایران از اقوام و مذاهب اسلامی با حفظ وحدت و همبستگی که دیگر درس امام به مردم بود، مقابل توطئه‌های تفرقه‌افکنانه استکبار ایستاده و آنرا خنثی کردند.
آخوند هوشمند با تاکید برضرورت بزرگداشت همیشگی یاد و خاطره امام راحل در جامعه، افزود: ارتحال این عالم ربانی و برجسته در تقوا، ثُلمه‌ای بزرگ برای ملت ایران بود و با انتخاب آیت‌الله خامنه‌ای به عنوان جانشین حضرت امام خمینی (ره) راه و مکتب ایشان بدرستی درحال پیموده شدن است.
وی همچنین انقلاب اسلامی را نشات گرفته از قرآن و سیره نبی مکرم اسلام(ص) و ائمه معصومین (ع) دانست و گفت: وظیفه همه ملت ایران است که از انقلاب و آرمان‌های آن که امام راحل برای ما به ارمغان آورده، در برابر دشمنان صیانت کنیم.
امام جمعه اینچه برون بیان داشت: درسایه انقلاب اسلامی امروز اهل سنت در انجام فرایض دینی و مذهبی کاملا آزاد است و علما و مردم از آن آگاه و قدردان نظام اسلامی هستند.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.