1393-10-05 12:58
1611
0
7789

ولایت فقیه خط قرمز ماست/ اشخاص تا زمانی که پیرو ولایت باشند مورد حمایت ملت اند/ رهبری اراده کند اثری از ابرقدرت ها نمی ماند

سازمان بسیج دانش آموزی  استان گلستان در آستانه سالروز حماسی ۹دی بیانیه‌ ای صادر کرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاس بیست، درقسمتی از این بیانیه آمده است ؛ تاریخ پر فراز و نشیب جمهوری اسلامی ، مملو از توطئه های کوچک و بزرگی است که در طول این ۳۶ سال، توسط ایادی استکبار طرح ریزی و توسط عناصر خود فروخته و منافق صفت داخلی اجرا می شد.اما هر بار با بصیرت و حضور  مثال زدنی ملت سلحشور ایران اسلامی و با رهبری پیامبر گونه حضرت امام (ره) و بعد از ایشان حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) نقش بر آب شد.

۹دی حماسه ای بی نظیر درطول سه دهه انقلاب بود

اقدام تعدادی از عوامل از خدا بی خبر، در حرمت شکنی روز عاشورا در ۹ دی ۸۸ ، یکی از این توطئه ها بود که با حضور میلیونی و بسیجی وار و خودجوش عاشورائیان زمان خنثی شد. حرکتی که حماسه ای بی نظیر در طول سه دهه تاریخ انقلاب اسلامی رقم زد و  بصیرت ، هوشیاری ، دشمن شناسی ، غیرت دینی ، انقلابی و ایرانی این ملت را به رخ جهانیان کشید.

ولایت اراده کند اثری از ابرقدرت ها نمی ماند

در جایی دیگر از این بیانیه نیز آمده است : حماسه حضور ۲۰ میلیونی در پیاده روی به سمت کربلا ، در آستانه گرامیداشت ۹ دی امسال ، اقتدار و شهادت طلبی و عشق به اهل بیت (ع) و آمادگی شیعیان واقعی زمان و بسیجیان رهبر معظم انقلاب اسلامی را نه تنها به عوامل فتنه گر داخلی ، بلکه به تمامی نظام های چند چهره دنیا نشان داد و ثابت کرد، هر زمان که ولی فقیه زمان حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) اشاره نمایند. اثری از ابر قدرتها و جنایتکاران و دست نشانده های آنان نظیر : داعش ، گروهک های تکفیری و ... نخواهد ماند.

فتنه گران و منحرفان از خط ولایت ، چه در داخل و چه در خارج از کشور بدانند، این ملت ، بارها با شناخت و بصیرت خود در طوفان های سهمگین دسیسه های آنان ، پایداری کرده و با تمسک به اهل بیت(ع) و نهضت عاشورایی ، انقلاب اسلامی را به ساحل امن رسانده اند.

ولایت فقیه خط قرمز ماست/ اشخاص تا زمانی که پیروولایت باشندمورد حمایت ملت اند

اینک ما دانش آموزان بسیجی با حضور در راهپیمایی ۹ دی ، بار دیگر ثابت می کنیم که ولایت فقیه خط قرمز ماست و تا زمانی افراد را در هر لباس و مقامی ، حمایت می کنیم و پای آنها می ایستیم که در عمل و نه در شعار، مطیع امر رهبر فرزانه انقلاب و پایبند به نظام مقدس جمهوری اسلامی باشند .

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.