1395-03-15 08:03
1054
0
33059
مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت:

ولایت فقیه محور حرکت نظام اسلامی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان، گفت: ولایت فقیه مبنا، ملاک و محور حرکت نظام اسلامی بوده و راه انقلاب را پیش میبرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از گل رامیان، حجت الاسلام «نورالله ولی نژاد» مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان در مراسم متمرکز بیست و هفتمین سالگرد حضرت امام خمینی (ره) در مسجد جعفری رامیان، گفت: ولایت فقیه، پایه، ملاک و محور حرکت نظام اسلامی بوده و راه انقلاب را پیش میبرد.

وی با بیان اینکه آمریکای جهانخوار به عنوان پشتوانه قوی شاه ملعون نتوانست برایش کاری بکند، اظهار کرد: قلدری، ستمگری وجنایتکاری آنها به همراه منافعشان نیز نتوانستند کاری برایشان بکنند و طاغوت به لطف خدا سرنگون شد.

ولی نژاد با بیان اینکه راه انقلاب اسلامی راه امام خمینی بوده و با وجود پرچم ولایت فقیه هیچگاه گم نمیشود، افزود: امام خمینی با اعلام تعطیلی همیشگی 15 خرداد نگذاشت نهضت انقلاب و ریشه آن به جایی دیگر وصل شود و این روز مبدا حرکت نهضت و انقلاب اسلامی شد.   

وی بیان کرد: خیلی ها در طول 38 سال گذشته سعی در به انحراف کشاندن راه انقلاب اسلامی کردند، ولی به لطف الهی، درایت رهبری معظم انقلاب و مردم بزرگوار نتوانستند.

ولی نژاد با بیان اینکه امام (ره) به ملت خود مباهات می ورزید، گفت: رضایت وی از مردم موجب سربلندی امت  و نظام اسلامی شده است.

وی عنوان کرد: در صحنه بودن و حضور همیشگی مردم در صحنه های مختلف قبل و بعد انقلاب نشان دهنده هوشیاری، لحظه شماری وهمدلی آنان با امام خمینی، رهبری و انقلاب بوده است. 

حجت الاسلام ولی نژاد با بیان اینکه خون و آرمانهای شهیدان و جاودانگی یاد آنها دلیل استمرار انقلاب اسلامی بوده است، گفت: شهدا زنده اند و جامعه زنده و پویای امروز با پیروی از اهداف والای انسانی آنها راه انقلاب را به پیش میبرند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان در ادامه سخنانش فهم و شعور مردم ایران و آگاهی از توطئه های آمریکا و استکبار جهانی را دلیل دیگر استمرار انقلاب اسلامی دانست و افزود: اصرار دشمنان بر تفرقه انگیزی همیشه موجب تقویت حضور مردم در همه عرصه ها شده است. 

وی خاطرنشان کرد: جمله و کلام تاریخی امام راحل که فرمودند« پشتوانه ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد» همواره کمک رسان نظام اسلامی بوده است و امروزه با درایت، هدایت و مدیریت ولی فقیه نظام اسلامی به پیش میرود. 

 انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.