1394-02-23 23:13
1205
0
14628
در میزگرد تخصصی بررسی تحولات یمن عنوان شد:

ولی نژاد: ضد وهابی بودن به عنوان تفکر غالب در یمن حاکم است / عربستان با حمله به یمن خود را کوچک کرد

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه عربستان با حمله به یمن خود را کوچک کرد،گفت: بزرگی ایران در عرصه جهانی برای پنجه در پنجه شدن با آمریکا است.

به گزارش گلستان ما ؛ حجت الاسلام نور الله ولی نژاد عصر امروز در میزگرد تخصصی بیداری اسلامی که در سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی برگزار شد، اظهار کرد:عربستان از گذشته خود را قیم یمن می‎دانست و تصور داشت ام القرای جهان اسلام است.

وی تصریح کرد:عربستان برای ساخت مساجد یمن هزینه‎های زیادی انجام داده بود و تصور می‎کرد که یمن باید شکر گذار پول‎های عربستان باشد.
 
مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان ابراز داشت: عربستان برای وهابیت در یمن هزینه زیادی انجام داد اما نسبت به  کشورهای چون پاکستان موفقیت کمی بدست آورد.
 
ولی‎ نژاد با بیان اینکه تکفر ضد وهابیت در یمن همیشه حاکم بود، افزود: یمنی‎ها گرایش به انقلاب اسلامی ایران را به صورت نهفته در دل دارند و ادامه مسیر انقلاب اسلامی در رفتار مردم یمن ملموس است.
 
وی اسرائیل را حیات خلوت آمریکا دانست و گفت: حفظ منافع اسرائیل برای آمریکا ضروری است و آمریکا با درگیری‎ها  داخلی کشورهای اسلامی به دنبال این است که توان این کشورها صرف درگیری‎های داخلی شود.
 
مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان بیان داشت: آمریکا بر این اساس به کشورهای سوریه، عراق پاکستان و افغانستان حمله کرده و قصد دارد  توان ایران را نیز صرف مسائل داخلی کند.
 
ولی‎نژاد با بیان اینکه دنیا امروز متوجه نفوذ ایران و انقلاب اسلامی ایران در منطقه شده، گفت: در درون حمله آمریکایی‎ها به عراقی و افغانستان این افزایش نفوذ برای آمریکایی‎ها بسیار تلخ بود.
 
وی با بیان اینکه گرایش به سمت افکار انقلاب اسلامی جهانی شده، افزود: برنامه امروز استکبار جهانی ایران هراسی است که  مستکبران برای محدود کردن انقلاب اسلامی برنامه‎ریزی کردند.
 
وی با بیان اینکه عربستان قبل از حمله به یمن تصور داشت که از ام القرای در منطقه خارج شده،گفت: آل سعود با حمله به یمن یک پیام پنهانی را بازگشایی کرد و آن این است که اعتلاف  تکفیری حتی در برابر ایران وجود خواهد داشت.
 
مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه عربستان با حمله به یمن خود را کوچک کرد، گفت:  اگر امروز ایران در عرصه جهانی بزرگی می‎کند برای آن است که  پنجه در پنجه آمریکا انداخته و خواری آل سعود نتیجه تلخی بود که با حمل به یمن حاصل شده است./خبرگزاری کاسپین
 
انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.