1402-09-16 10:08
766
0
87771
 فرمانده سپاه نینوا:

 پای‌کار رفع مشکلات مردم هستیم

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: از امروز تا هر وقت نیاز باشد در وسط میدان هستیم تا مشکلات مردم و استان گلستان را حل کنیم.

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، سردار علی ملک‌شاهکوهی صبح امروز در جمع دانشجویان و نخبگان بسیجی گلستان که در دانشگاه علوم کشاورزی گرگان با حضور سردار نقدی معاون هماهنگ‌کننده سپاه در حال برگزاری است، با بیان اینکه نقش سپاه و بسیج را در استان گلستان تعیین‌کننده و اثرگذار است؛ افزود: در موضوعات مختلف حقیقتاً اگر نگاه نخبگان بسیجی نبود نمی‌توانستیم شاهد پیشرفت‌های خوبی در استان باشیم.

 وی با اشاره به نقش نخبگان بسیج در حل نظام مسائل استان گفت: بسیج همواره نشان داده است که برای حل مشکلات استان پای‌کار است و کارنامه خوبی در این زمینه دارد.

 ملک‌شاهکوهی دعوت و حضور قرارگاه خاتم برای کمک به اجرای پروژه‌های مهم بر زمین‌مانده را نتیجه جمع‌بندی نخبگان دانست و گفت: بر اساس محورهای علمی و تخصصی موانع استان شناسایی و با همکاری سپاه در حال برطرف‌شدن است.

 وی تأکید کرد: اگر تلاش و حضور قرارگاه خاتم در استان نبود شاهد نجات خلیج گرگان نبودیم و این اتفاق بزرگی است.

 فرمانده سپاه نینوا گفت: علاج‌بخشی خلیج گرگان در کمتر از ۲ سال به ثمر رسید و ین اتفاق بزرگی بود که رقم خورد.

 وی زهکشی در استان را از دیگر اقدامات اثرگذار برشمرد و گفت: زمین‌های شمال استان دیم هستند و اگر عملیات زهکشی انجام نمی‌شد تناژ گندم از هزار و دویست کیلوگرم فراتر نمی‌رفت؛ اما با اقدامات انجام شده وضعیت تناژ گندم در استان اکنون به ۳٫۵ تن رسیده است.

 ملک‌شاهکوهی؛ تلاش مجمع نخبگان را مؤثر و قابل‌تحسین خواند و گفت: نخبگان به کمک استان آمدند و بی‌ادعا و بدون کوچک‌ترین هزینه وارد کارزار اقدام و عمل شدند.

 وی در پایان گفت: از دستگاه‌های اجرایی و استاندار گلستان قدردانی می‌کنم و از امروز تا هر وقت نیاز باشد در وسط میدان هستیم تا مشکلات مردم و استان گلستان را حل کنیم.

 انتهای خبر/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.