1402-01-22 18:30
310
0
84436
استاندار گلستان:

پیروی از ولی فقیه، ویژگی مهم نیروهای مسلح ایران است

استاندار گلستان گفت: پیروی و تبعیت از فرمان فقیه جامع الشرایط و فرمانده کل قوا از ویژگی‌های منحصر به فرد نیروهای مسلح جمهوری اسلامی است.

به گزارش گلستان ما، علی‌محمد زنگانه روز سه‌شنبه در آیین تکریم و معارفه فرماندهان تیپ ۲۳۰ متحرک هجومی شهید اسدالله متاجی گرگان تاکید کرد: نیروهای مسلح در ایران اسلامی از ویژگی‌های منحصر به فردی نسبت به نیروهای مسلح در دنیا برخوردارند که مهمترین آن پیروی از فرمان امام خامنه‌ای به عنوان ولی فقیه شجاع و جامع الشرایط است.

وی بیان کرد: در نظامی هستیم که نایب امام زمان (عج) و ولی فقیه برای نیروهای مسلح، فرمانده کل قوا و برای همه ما به عنوان رهبری بصیر و بیدار است و این ولی فقیه زعامت جامعه را برعهده دارد.

زنگانه افزود: نیروهای مسلح ما تحت فرماندهی کسی هستند که حافظ دین خدا، مخالف هوای نفس و مطیع امر مولاست.

وی اضافه کرد: باید خدا را برای وجود با برکت ایشان شاکر باشیم.

وی خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح نه تنها در صنایع دفاعی برای دشمن نقش بازدارندگی دارد، بلکه در عرصه‌های دیگر تحقیقاتی، پژوهشی و نوآوری و اقدامات دانش بنیان که خدمات آن خارج از نیروهای مسلح ارائه می‌شود ، پیشتاز هستند.

در این مراسم که سرتیپ آذریان ارشد نظامی آجا در شمالشرق کشور و فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نزاجا حضور داشت، از زحمات و خدمات امیر سهراب اصغرزاده تقدیر و سرهنگ علی‌اکبر عرب به عنوان به عنوان فرمانده تیپ ۲۳۰ متحرک هجومی شهید اسدالله متاجی معرفی شد.

  • منبع خبر : ایرنا

    نظرات

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

    پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

    © کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.