1397-04-07 18:02
1004
0
54762
مسئول سازمان بسیج طلاب استان:

چهل سالگی انقلاب وحشتی عجیب در دل دشمنان ایجاد کرده است

مسئول سازمان بسیج طلاب استان گفت: رسیدن به سن چهل سالگی انقلاب وحشتی عجیبی بر دل دشمنان قرار داده است و برای اینکار دست به هر توطئه ای میزنند.

به گزارش گلستان ما به نقل از طوبی گلستان، حجة الاسلام والمسلمین روح الله رجنی در جمع بسیجیان اظهار کرد: کسانی که در گذشته با دستکش های مخملی در حال جنگ با کشور ما بودند امروزه به صورت نمایان با ما مشغول دشمنی هستند، امروز مشت و موشک به جای دستکش مخملی آمده است.

مسئول سازمان بسیج طلاب استان تصریح کرد: امروز در جنگ اقتصادی با دشمنان مشغول به جنگ هستیم و فردا به بهانه های دیگر، دشمنی استکبار با دنیای اسلام تمام نشدنی است.

حجة الاسلام رجنی ادامه داد: فعالیت استکبار از قبل از انقلاب در داخل کشور وجود داشته و تا امروز هم ادامه دارد سال ۸۸ همه اوج دشمنی را در داخل کشور شاهد بودیم.

وی با بیان اینکه رسیدن به سن چهل سالگی انقلاب وحشتی عجیبی بر دل دشمنان قرار داده است بیان کرد: استکبار تمام قدرتش را به کار بسته تا اسمی از انقلاب باقی نماند. یک روز به اسم وضعیت اقتصادی یک روز حضور در ورزشگاه یک روز به اسم fatf. راه های نفوذ را هر طوری پیگیری می کنند تا به نتیجه برسند.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: رشد و فعالیت بسیج طلاب و حضورشان در جامعه و در بین مردم می تواند به بسیاری از مشکلات دامن بزند و این حضور می تواند منشاء خیرات بسیار زیادی باشد.

مسئول سازمان بسیج طلاب استان در پایان متذکر شد: اگرمی خواهیم رهبر کشور ما پیروز شود پیروزی ایشان به دست من و شماست، میدان داری بسیجیان در صحنه های مختلف و گوش به فرمان رهبری بودن می تواند ما را همیشه پیروز میدان کند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.