1401-05-25 09:45
903
0
81210
فرمانده انتظامی گلستان:

چیزی به نام حقوق شهروندی در سد معبر وجود ندارد/ هرجا ناکارآمدی است انتظامی و مردم باید هزینه آن را بپردازند

فرمانده انتظامی گلستان گفت: چیزی به نام حقوق شهروندی در سد معبر وجود ندارد و مقصر این مسئله مردم نیستند و مسئولان هستند که نتوانستند مردم را قانع کنند و نظم اجتماعی را در پیوست های توسعه ای استان رقم نزدند و مردم نیز قربانی های این فضا قرار دارند که شایسته این مردم نیست.

به گزارش گلستان ما، سردار محمدسعید فاضل دادگر صبح امروز در آیین تکریم و تجلیل از اصحاب رسانه و خبرنگاران اظهار کرد: امروز انتظامی در ساختار تعیین شده در حوزه امنیت به صورت شبانه روزی در حال تلاش هستند و نمره قابل قبولی از برنامه‌ها و عملیات خود کسب کردیم.

فرمانده انتظامی گلستان ادامه داد:  در حوزه های خدمات رسانی پلیس گلستان بیشترین رتبه اعتماد کشور را در افکار سنجی که صورت گرفته توانسته کسب کند و آن چیزی که برای ما حائز اهمیت است شفافیت و اخلاص در کار است.

دادگر یادآور شد: آنچه از رسانه ها توقع داریم این است که در بخش مشارکت بخشی در ایجاد امنیت استان نقش آفرین باشند، در برخی از مولفه ها یک سری نگرانی‌هایی وجود دارد.

وی افزود: گرچه در حوزه زیرساختی مثل معابر و جاده ها در  سطح استان مشکلات زیادی وجود دارد، موضوع سرقت از مسائلی است که مردم و انتظامی را آزرده خاطره کرده و بیش از 90 درصد از سارقان استان از معتادان به شمار می روند، افزایش قیمت مواد مخدر و از سویی مسائل معیشت باعث شده که امروز گلستان دهمین استان از نظر میزان سرقت باشد.

این مقام مسئول بیان کرد: بیشتر سارقان ما افرادی هستند که در چرخه اعتیاد قرار دارند و نهادهایی که باید کار درمانی و خدمات دهی به این معتادان انجام دهند باید اهتمام لازم را داشته باشند و همه مسئولان استان به کمبود مرکز ماده 16 و محل نگهداری معتادان متجاهر اشرافیت دارند.

دادگر تاکید کرد: در بحث رفتارهای نابه هنجار جایی رسانه ها خالی است، اتفاقات مختلفی مثل تبرزنی را در استان شاهد بودیم و بسیاری از این افرادی هستند که معتادن هستند و تحت حمایت ها و سرویس های اجتماعی قرار ندارند.

وی افزود: دامنه و عمق آسیب های اجتماعی نگران کننده است و باید برای کمترین ها نیز نگرانی داشته باشیم و با نگاه مطالبه گری باید به این مسائل نگاه کنیم و از عادی انگاری و روزمرگی در خصوص این مسائل نباید رقم بخورد و این رویکرد اگر از سوی رسانه اتفاق بیفتد اجحافی در حق مردم گلستان است.

این مقام مسئول متذکر شد: در بخش خیرین جزو استان های سرآمد هستیم، امروز طراحی خیابان ها جوابگوی این حجم از جمعیت و خودرو نیست.

دادگر یادآور شد: اگر با صحنه هایی از بی نظمی از غرب و شرق استان از میوه فروشی ها کنار خیابان شاهد هستند و چیزی به نام حقوق شهروندی در سد معبر وجود ندارد و مقصر این مسئله مردم نیستند و مسئولان هستند که نتوانستند مردم را قانع کنند و نظم اجتماعی را در پیوست های توسعه ای استان رقم نزدند و مردم نیز قربانی های این فضا قرار دارند که شایسته این مردم نیست.

وی گفت: هرجا ناکارآمدی است انتظامی و مردم باید هزینه آن را بپردازند وضعیت عفاف و حجاب را در استان شاهد هستیم و این در حالی است که 32 دستگاه در این زمینه وظیفه مندی دارد.

این مقام مسئول تاکید کرد: آیا پلیس باید برخوردی و قهری به این مسائل برخورد کند و این خلاها باعث شده که پلیس به این مسائل به شکل قهری ورود پیدا کند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.