1394-05-13 12:59
1538
0
18472
عضومجمع شورای همفکری آینده سازان بسیج دانش آموزی:

کودک سوزی صهیونیست جنایت به بشریت است/ امریکا آرزوی نفاق در ایران را به گور خواهد برد

عضومجمع شورای همفکری آینده سازان بسیج دانش آموزی گفت: جنایت صهیونیست ها نسبت به یک کودک 18 ماهه نه تنها جنایت نسبت به آن طفل معصوم است بلکه جنایت نسبت به تمام بشریت است.

به گزارش گلستان ما، رضا ممشلو با بیان این مطلب به خبرنگار کلاس بیست گفت: این جنایت توهین به شرف انسانیت است، آنهایی که به جنایت و به غاصب بودن خود افتخار می کنند، نشان دهنده اوج رذائل اخلاقی عاملان آن است.

وی افزود: این گروهک ترویستی صهینویسم که الحق نام گروهک هم برای آن زیادی است که چه رسد به دولت ، مطمئنا به استناد آیه قرآن  به دست مسلمانان و مومنان نابودخواهد شد و براساس روایات ایران نابودکننده آن است، نابود خواهد شد .

عضومجمع شورای همفکری آینده سازان بسیج دانش آموزی ادامه داد: زیرا این خواست خداوند است و در مورد رژیم سفاک و سفیه عربستان یهودی،  کلام امام خامنه ای ما را بس است که می فرمایند :«عربستان سیلی خواهد خورد، بد جور هم سیلی خواهد خورد ان شاءالله».

امریکا آرزوی دودستگی و نفاق بین مردم ایران را به گور خواهد برد

ممشلو به روند بررسی توافق  با ۵+ ۱و برجام  اشاره کرد و افزود: با  یک حساب سر انگشتی۱۴ مورد از ۱۹ مورد از خطوط قرمز مقام معظم رهبری که در اصل همان خطوط قرمز ملت بزرگ ایران است ، رد شده است اما بازهم از تیم مذاکره کننده کشورمان که به جرات تیمی غیور و کاردان هستند تشکر میکنم.

رئیس مجمع علوی بسیج دانش آموزی گلستان با بیان این مطلب که آمریکا آرزوی دودستگی و نفاق را بین مردم ایران با خود به گور خواهد برد ادامه داد: مذاکرات با امریکا در راستای توافق  ۵+۱ باعث شد برخی فکرهای عوام فریب کنند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.