1393-12-26 14:59
1850
8
12042
دکترطاهری زاده در اثنای انتهایی مذاکرات هسته ای عنوان کرد:

گزارش احمد شهید آخرین حربه امریکا برای افزایش فشارها به ایران

رئیس مرکز علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی استان گلستان با اشاره به زمان ارائه گزارش احمد شهید درباره ایران گفت: ارائه گزارش احمد شهید در این زمان و به هنگام نزدیکی به پایان مذاکرات هسته ای، آخرین حربه غربی ها برای منزوی ساختن ایران و گرفتن امتیاز است.

به گزارش گلستان ما،  دکترعلیرضا طاهری زاده در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار زرین نامه با اشاره به بیانات اخیر امام خامنه ای درباره رفتار مذاکره کنندگان غربی بیان کرد: امریکا و غرب در واقع برای اینکه امتیازات بیشتری بگیرند، در روزهای آخر از همه حربه ها استفاده می کنند تا با خشن کردن فضای مذاکرات و ایجاد ارعاب در طرف مقابل، موجب اشتباه و خطا در محاسبات آن ها شوند.

وی اظهار کرد: امریکا در راستای تامین اهدافش از بعضی حربه ها استفاده می کند که از آن جمله می توان به شورای امنیت به عنوان ارگان اصلی سازمان ملل متحد نام برد، این ارگان به مثابه یک ابزار در اختیار امریکا، بارها با وضع تحریم های ناعادلانه در مسیرخواسته های او اقدام کرده است.

این استاد دانشگاه حربه دیگر امریکا را رژیم صهیونیستی دانست و تصریح کرد: رژیم غاصب صهیونیستی بخصوص نتانیاهو با نمایش های سیاسی خود سعی می کند با بازی در نقش پلیس بد، امریکا را به عنوان پلیس خوب معرفی کند تا از این طریق ایران را به سمت توافق مد نظر امریکا بکشاند.

وی با بیان اینکه کنگره امریکا قسمت دیگر نقش پلیس بد بازی را بازی می کند، ادامه داد: در واقع تهدید به تحریم های جدید، دعوت از نتانیاهو برای سخنرانی ضد ایرانی در کنگره، نامه سرگشاده و تهدید آمیز به سران جمهوری اسلامی ایران نمونه ای از این نمایش سیاسی کنگره است.

طاهری زاده تصریح کرد: اتحادیه عرب نیز در این فرآیند با فضا سازی علیه ایران و وضعیت هسته ای آن به مثابه یک حربه فشار علیه نظام جمهوری اسلامی فعالیت می کند که از آن می توان به عنوان یکی از کمک کنندگان به امریکا نام برد.

این تحلیلگر امور سیاسی همچنین با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی اعلام کرده بود که اگر تحریم جدیدی علیه ایران توسط کنگره صورت پذیرد، ایران میز مذاکرات را رها خواهد کرد، اذعان داشت: این بار دست امریکا از آستین اتحادیه اروپا بیرون آمد و این اتحادیه به نیابت از امریکا تحریم های جدیدی علیه ایران وضع کرد.

احمد شهید با این گزارش می خواهد جو منفی علیه ایران ایجاد کند 

طاهری زاده گزارش احمد شهید به عنوان مسئول پرونده ایران در شورای حقوق بشر ملل متحد را آخرین گزینه غرب در بحث اثرگذاری بر مذاکرات هسته ای دانست و گفت: احمد شهید با این جو سازی علیه ایران به نوعی می خواهد ضمن همکاری با امریکا، از لحاظ روانی نیز در آستانه پایان یافتن مذاکرات هسته ای جوی منفی را علیه ایران وجود بیاورد.

وی با تشریح محتوای گزارش احمد شهید اظهار کرد: براساس حقوق بین الملل قواعد داخلی کشورها مربوط به همان کشورهاست و قوانین بین المللی حق تسری بر این حقوق را ندارند.

طاهری زاده عنوان کرد: از جمله موارد اشاره شده در گزارش احمد شهید محاکمه هم جنس بازها در ایران بود که این مساله بر اساس قواعد داخلی و اسلامی مان گناه کبیره شمرده شده و برابر قانون با آن مقابله می شود.

رئیس مرکز علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی استان گلستان در ادامه به اعدام قاچاقچیان مواد مخدر که در گزارش احمد شهید آمده اشاره کرد و گفت: بنا به اعتراف صریح مسولان جهانی مبارزه با مواد مخدر، ایران تنها کشوری است که با تمام وجود و اهدای حدوداً 3 هزار و 500 شهید در مقابله با اشاعه مواد مخدر و ترانزیت آن به اروپا بیشترین نقش را داشته است.

وی افزود: مطمئناً یکی از مجازات ها برای این افراد که جان پاک ترین نیروهای انقلاب را گرفته و همچنین باعث فروپاشی کانون خانواده ها می شوند، اعدام است ضمن این که در بسیاری از کشورها مجازات اعدام برای مواردی پیش پا افتاده تر از این موضوع لحاظ می شود و مورد اعتراض احمد شهید هم قرار نمی گیرد!

طاهری زاده با اشاره به موضوع آزادی زندانیان سیاسی در گزارش احمد شهید نیز اذعان داشت: در هر کشوری حفظ امنیت و رعایت اصول اجتماعی و امنیتی حاکم بر آن جامعه یکی از مهم ترین موضوعات است، به گونه ای که هیچ کشوری سر مسایل امنیتی خود با مماشات برخورد نمی کند و این در حالی است که در بسیاری کشورها حوادثی بسیار وحشتناکی اتفاق می افتد و هیچ اثری از ناراحتی در احمد شهید و دوستانش نسبت به آن ها پیش نیامده است.

چرا احمد شهید در گزارش خود به 17000 شهید ترور ایران اشاره نکرد؟

این تحلیلگر سیاسی گفت: برایمان جای سوال است که اگر احمد شهید واقعاً دلش برای حقوق بشر و مردم می سوزد چرا به بررسی علت و حتی اشاره ای به 17000 شهید ترورمان نکرد؟ چرا به جنگ تحمیلی 8 ساله که ایران مورد هجوم عراق و هم پیمانانش قرار گرفت و موجب آسیب های فراوان بر جامعه و شهادت و جانبازی بسیاری از جوانانش شد، نپرداخته است؟!

طاهری زاده ادامه داد: چرا حتی یک بار احمد شهید و احمد شهید ها به خودشان جرات نمی دهند که درباره جنایت های جنگی رژیم غاصب صهیونیستی درباره مردم بی دفاع فلسطین از خود عکس العملی نشان دهند یا این که به وضعیت بسیار اسفناک حقوق بشر در کشورهای عربی و یا حتی مدعیان حقوق بشری نظیرانگلیس و امریکا نمی پردازند؟

رئیس مرکز علمی کاربردی بهزیستی وتامین اجتماعی استان گلستان در پایان خاطر نشان کرد: در نهایت این به به ذهن می رسد که این شومن سیاسی بیشتر به عنوان آلت دست غرب به رهبری امریکا عمل کرده تا از این طریق بتواند نمای ایران به عنوان رهبر جبهه مقاومت را در جهان و افکار عمومی تخریب نموده و زمینه فشار بیشتر اربابان خود بر ایران و جبهه مقاومت را مهیا سازد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

علیرضا

تحلیل خوبی بود

0
0
پاسخ
1393-12-27 04:36
علی

این طاهری زاده کارش درسته.دمش گرم

0
0
پاسخ
1393-12-27 04:38
همشهری گرگانی

اقای طاهری زاده دکتر نیست و دانشجوی دکتری است. رئیس نیست و سرپرست است. از اینکه سایت گلستان ما علاقه دارد دانشجویان دکتری را دکتر بنامد جای تعجب دارد. سرانجام کار رسانه ای اقای طاهرزاده برای انتخابات مجلس در علی آباد کتول شروع شد. برای ایشان ارزوی موفقیت می کنم.

0
0
پاسخ
1393-12-27 08:40
احمد

من یکی از همکارهای سازمان بهزیستی هستم که دکتر رو چندساله از نزدیک میشناسمش.به این اقای شهروند گرگانی که احتمالااسم واقعیش (م.س)باشه توصیه میکنم که اطلاعاتشو درمورد دکتر تکمیل کنه بعد بیاد تخریب کنه ایشون رو.درمورد حضورشون درانتخابات هم بارها باایشون صحبت کردیم که حضور پیدا کنن اما ایشون تاکید داره فعلا برنامه ای برای حضوردرانتخابات نداره

0
0
پاسخ
1393-12-28 07:20
اسد

شما مدرکت چیه دوست عزیز؟اگه این سایت از خودش گفته باشه دکتر باید تحت پیگرد قرار بگیره ولی اگه شما بخاطر تخریب و غرض این حرفو زده باشی باید معذرت خواهی کنی.تا جایی که من اطلاع دارم اقای طاهری زاده آزمون جامع دکتری را با موفقیت گذرونده و الان دکتر محسوب میشه.این تقوا؟؟؟

0
0
پاسخ
1393-12-28 08:19
amir ali

hatman bayad madrakashane be to neshan bedan.

0
0
پاسخ
1393-12-28 08:22
mahdi

منم از نزديک دکتر طاهرى زاده رو ميشانسم , ادم بزرگ و فهميده ايه ,اميدوارم واسه نمايندگى بياد و مارو از دست اين افراد که فقط به دنبال تخريب ديگرانن تا خودشونو خوب نشون بدن نجات بده .......

0
0
پاسخ
1393-12-28 18:34

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.