1403-07-24 21:35
95
0
91759
مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان خبر داد:

گسترش طرح «شمیم خدمت» در سطح گلستان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان گفت: درصدد هستیم طرح شمیم خدمت را در سطح استان گلستان فراگیر کنیم.

 به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» حجت‌الاسلام حسین مهدیان عصر امروز در آیین تودیع و معارفه رئیس ناحیه یک اوقاف گرگان اظهار کرد: وقتی نگاه اسلام به زمامداری و مسئولیت می‌کنیم نگاه سخت‌گیرانه در پذیرش مسئولیت‌ها داریم به‌طوری‌که پذیرش مسئولیت نقطه ویژه‌ای برای یک انسان نباشد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان ادامه داد: به تعبیر دین مبین اسلام مسئولیت یک امامت الهی برای انسان در هر کسوت است و به‌عنوان امامت الهی برای انسان در نظر گرفته شده است.

مهدوی بیان کرد: مسئولیت مجرای درآمدزایی و تولید مال نیست و محاسبه الهی نیز در مسئولیت‌ها متفاوت است.

وی افزود: انگیزش پذیرش مسئولیت نیز برای انسان بسیار حائز اهمیت است که پذیرش این مسئولیت باانگیزه الهی است یا اینکه با انگیز مادی صورت‌گرفته است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان خاطرنشان کرد: انسان باید از مسئولیت‌ها به‌عنوان فرصت برای خدمت بهره ببرد، یادآور شد: کسانی که امامت الهی بر گردانش نهاده شده باید اراده بالایی داشته باشند.

مهدوی افزود: امروز مجموعه اوقاف هم در حوزه فرهنگی که مردم از اوقاف انتظار دارند حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و مردم از برکات این پروژه‌ها بهره‌مند می‌شوند.

وی یادآور شد: در حوزه اجتماعی اوقاف و امور خیریه کارهای متعددی پیگیری می‌کند و نخستین مرکز شمیم خدمت در امامزاده عبدالله (ع) گرگان و همچنین پنج امامزاده دیگر در سطح استان راه‌اندازی شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان تأکید کرد: درصدد هستیم طرح شمیم خدمت را در سطح استان گلستان فراگیر کنیم، افزود: در حوزه قرانی داعیه‌دار برگزاری مسابقات قرآنی هستیم و اقبال خوبی از سوی مردم در این زمینه شاهد هستیم.

مهدوی ابراز داشت: در حوزه سرمایه‌گذاری و ایجاد ارزش‌افزوده در اوقاف و امورخیریه اتفاقات خوبی را تا به امروز شاهد هستیم و اتفاقات خوب دیگر در سطح استان در حال اجرا است.

انتهای خبر/
 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.