1401-11-12 02:30
671
0
83309
سرخط مهمترین اخبار 11 بهمن ؛

گلستان در روزی که گذشت

عناوین مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته که در خروجی خبرگزاری‌ها منتشر شد را در گلستان ما بخوانید.

به گزارش گلستان ما، سرخط مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته به شرح زیر در خروجی خبرگزاری‌های مختلف قرار گرفت که می‌توانید آن را در گلستان ما بخوانید.

۹۹واحد تولیدی در گنبدکاووس بیش از ۱۰ میلیارد ریال برای تسهیلات به بانک‌معرفی شدند

فارس نوشت: رئیس اداره صمت شهرستان گنبدکاووس گفت: امسال تعداد ۹۹ واحد تولیدی صنعتی، صنفی خدماتی برای دریافت تسهیلات بانکی از محل اعتبارات رشد هشت درصدی سفر رئیس جمهور به استان گلستان به مبلغ بیش از ۱۰ میلیارد ریال به بانک معرفی شدند.

خلیل رجبلی  رئیس اداره صمت شهرستان گنبدکاووس در‌ گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: طی جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان با حضور رئیس کل دادگستری گلستان و بازدید معاون وزیر صمت از واحدهای تولیدی ، مشکلات و چالش این واحدهای تولیدی بیان و بررسی شد و در همین راستا مشکل و معضل غیربانکی هفت واحد تولیدی مرتفع شد.

وی تصریح کرد:  در راستای رفع مشکلات واحدهای تولیدی، تعداد ۹۹ واحد تولیدی صنعتی،صنفی خدماتی  برای اخذ تسهیلات بانکی از محل اعتبارات رشد هشت درصدی سفر رئیس جمهور به استان گلستان به مبلغ ۱۰ میلیارد و ۴۸۵ میلیون ریال به بانک معرفی شدند.

رئیس اداره صمت شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: تعداد ۲۹۳ پرونده  برای دریافت تسهیلات بانکی تشکیل شده که از این تعداد ۲۲۳ فقره پرونده به بانک معرفی شده و ۱۶۱ فقره پرونده به مبلغ سه میلیارد و ۲۲۰ میلیون تومان تسهیلات خود را دریافت کردند.همچنین تعداد ۱۲ فقره پرونده به عنوان پشتیبان تشکیل شده که از این تعداد ۱۱ پرونده به بانک معرفی شده و تعداد پنج فقره پرونده به مبلغ یک میلیارد ۳۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی دریافت کردند.

عزم دولت برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام/ ۲۲ بهمن روز دلدادگی به انقلاب است

ایسنا نوشت: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با اشاره به عزم دولت برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام، گفت: بیشتر پروژه‌های ایام الله دهه فجر در گلستان قابل افتتاح است.

سید علی مهاجر امروز سه‌شنبه ۱۱ بهمن در جلسه شورای اطلاع‌رسانی گلستان اظهار کرد: پیشنهاد ما این است که کارگروه ارزیابی در شورای اطلاع‌رسانی تشکیل شود و روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی در برگزاری برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر ارزیابی شوند.

وی با بیان اینکه در جنگ رسانه‌ای دشمن از  ساختارهای لازم در حوزه فضای مجازی محروم هستیم، تاکید کرد: در حالی که امروز درگیر یک جنگ ترکیبی و غول رسانه‌ای هستیم اما سازمان رزم متناسب با آن پیش‌بینی نکرده‌ایم، فضای رسانه و اطلاع‌رسانی یک کار حرفه‌ای و هنرمندانه است و باید سناریونویسی صورت بگیرد و افراد حرفه‌ای روی خط خبررسانی قرار بگیرند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان، خواستار ارائه هنرمندانه دستاوردهای انقلاب اسلامی شد و تاکید کرد: بیشتر پروژه‌های ایام الله دهه فجر در گلستان قابل افتتاح است و این همان اقدام خوبی است که مردم را خوشحال می‌کند، اینکه دولت بر روی تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام متمرکز شده اقدامی ارزشمند و امیدبخش است

دولت به تمام تعهدات سفر به گلستان در سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ عمل کرد

ایرنا نوشت: استاندار گلستان با اشاره به فرصت طلایی جبران کمبودها از محل سفر استانی رییس جمهور گفت: دولت به تمام تعهدات سفر به گلستان در سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ عمل کرد.

 به گزارش ایرنا، علی‌محمد زنگانه روز سه‌شنبه در نشست خبری اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب، اقدامات زیربنایی فراوانی در گلستان انجام شده و روند این خدمت رسانی با قدرت و قوت ادامه دارد.

وی بیان کرد: گلستان استانی با ظرفیت‌های بکر است که تلاش می‌کنیم این پتانسیل را تبدیل به فرصتی برای تسریع در رسیدن به توسعه کنیم.

استاندار گلستان به طرح‌های دهه فجر این استان اشاره کرد و گفت: در این ایام ۶ هزار و ۵۹۷ پروژه عمرانی و اقتصادی به‌بهره‌برداری رسیده و یا ساخت آن آغاز خواهد شد که هزینه اجرای آن ۷ هزار و ۷۶۹ میلیارد تومان است.

زنگانه گفت: طرح‌های دهه فجر امسال گلستان افزون بر ۸ هزار فرصت شغلی در استان ایجاد می‌کند

استاندار گلستان با اشاره به فرصت طلایی جبران کمبودها از محل سفر استانی رییس جمهور گفت: دولت به تمام تعهدات سفر به گلستان در سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ عمل کرد.

بهره برداری از ۱۷۷ طرح مخابراتی در ایام دهه مبارک فجر در استان گلستان

باشگاه خبرنگاران نوشت: مدیر مخابرات منطقه گلستان گفت: ۱۷۷ طرح مخابراتی در دهه مبارک فجر در استان گلستان به بهره برداری می‌رسد.

غلامعلی شهمرادی مدیر مخابرات منطقه گلستان گفت: این طرح‌ها با اعتباری بالغ بر هزار میلیارد ریال آماده بهره برداری شده است.

مدیر مخابرات منطقه گلستان با بیان اینکه اجرای این طرح‌ها موجب ارتقاء بیشتر کیفیت شبکه مخابراتی استان خواهد شد، افزود: از ۱۷۷ طرح ۳۲ طرح مربوط به ارتباطات سیار، ۲۸ طرح مربوط به شبکه کابل و فیبر نوری، ۸۵ طرح مربوط به دیتا، ۱۵ طرح مربوط به سوئیچ اکسس و ۱۰ طرح مربوط به سیستم‌های انتقال هستند.

او گفت: تامین ارتباطات مخابراتی در نقطه به نقطه استان و بهسازی، نوسازی و ایجاد زیرساخت‌های مخابراتی از اولویت‌های شرکت مخابرات بوده تا بتوانیم خدمات و سرویس‌های مناسب مردم استان را در اختیار آن‌ها قرارداده و رضایت حداکثری مشتریان را جلب کنیم.

انتهای پیام/

 

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.