1401-11-19 02:25
299
0
83457
سرخط مهمترین اخبار 18 بهمن؛

گلستان در روزی که گذشت

عناوین مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته که در خروجی خبرگزاری‌ها منتشر شد را در گلستان ما بخوانید.

به گزارش گلستان ما، سرخط مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته به شرح زیر در خروجی خبرگزاری‌های مختلف قرار گرفت که می‌توانید آن را در گلستان ما بخوانید.

انهدام شبکه فساد مالی در شهرداری گرگان/ ۴ کارمند و یک عضو شورا دستگیر شدند

فارس نوشت: دادستان عمومی و انقلاب گرگان از انهدام شبکه فساد مالی در شهرداری و شورای شهر گرگان خبر داد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمود اسپانلو امشب در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص آخرین جزییات پرونده دستگیری عضو شورای اسلامی شهر گرگان اظهار کرد: این عضو شورای شهر به اتهام رشوه دستگیر شد.

وی ادامه داد: علاوه بر این عضو شورای شهر، ۴ نفر از کارکنان شهرداری گرگان هم دستگیر شده اند.

دادستان عمومی و انقلاب گرگان افزود: این افراد با تشکیل شبکه، از برخی مراجعان به کمیسیون ماده ۱۰۰ ، در ازای تخفیف جریمه یا جلوگیری از قلع و قمع بناهای ساخته شده، رشوه می گرفتند.

 وی ادامه داد: این ۵ نفر فعلا بازداشتند و تحقیقات برای تکمیل پرونده ادامه دارد.

جهاد تبیین اصلی‌ترین وظیفه خبرنگاران در جنگ ترکیبی دشمن

ایسنا نوشت: رئیس سازمان بسیج رسانه گلستان گفت: در شرایط فعلی که با جنگ ترکیبی و تبلیغاتی دشمن مواجه هستیم اصلی‌ترین وظیفه اصحاب رسانه جهاد تبیین است.

محمد مهدی تجری امروز سه‌شنبه ۱۸ بهمن در آیین اختتامیه هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر گلستان اظهار کرد: در شرایط و مقطع کنونی کشور که دشمن با جنگ همه‌جانبه به مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی آمده اصلی‌ترین وظیفه خبرنگاران جهاد تبیین است.

سنگ تمام انقلاب برای رفع محرومیت مناطق ترکمن‌نشین گلستان

ایرنا نوشت: انقلاب اسلامی طی ۴۴ سال گذشته، فارغ از نگاه‌های قومی و مذهبی توانسته در راستای شعار و راهبرد محرومیت زدایی و تحقق عدالت اجتماعی، خدمات عمرانی و رفاهی قابل توجهی به اقصی نقاط کشور از جمله مناطق روستایی و مرزی استان گلستان که بیشتر از قوم ترکمن و اهل سنت هستند ارائه کند.

 دیدن سیمای روستاهای واقع در نواحی شمالی و مرزی گلستان که تمامی آنها به برکت انقلاب اسلامی و دولت‌های آن طی ۴۴ سال گذشته از خدمات متنوع زیرساختی، عمرانی و رفاهی اولیه مانند راه عموما آسفالت مناسب، خانه آجری و مقاوم، برق، گاز، آب، مدرسه، خانه بهداشت و مخابرات برخوردار شدند، به گفته برخی علما، ریش سفیدان و اهالی این مناطق جای شکرگزاری دارد.

به‌گفته آنها اغلب روستاهای مناطق شمالی و مرزی این استان شمالی تا قبل از رخداد پیروزی انقلاب اسلامی، از تمامی خدمات زیرساختی محروم بودند و مردمان این دیار با شرایط بسیار سخت زندگی می‌کردند.

افزایش شعبه‌های سازمان تامین اجتماعی در شهر‌های محروم گلستان

باشگاه خبرنگاران نوشت: مدیر کل سازمان تامین اجتماعی گلستان گفت: شعبه‌های تامین اجتماعی در گمیشان، مراوه تپه و گالیکش با هدف حمایت از نقاط محروم در حال راه اندازی است.

نودهی امروز سه شنبه ۱۸ بهمن در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: تلاش کردیم با توسعه تامین اجتماعی نقش موثری در توسعه استان داشته باشیم و افزایش تعداد شعبه‌های تامین اجتماعی در همین راستا انجام شده است.

او می‌گوید: ظرفیت راه اندازی شعبه سوم تامین اجتماعی در گرگان و راه اندازی شعبه دوم در گنبد کاووس وجود دارد و مکاتبات لازم برای اجرایی شدن آن در حال انجام است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.