1401-11-21 03:35
326
0
83500
سرخط مهمترین اخبار 20 بهمن؛

گلستان در روزی که گذشت

عناوین مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته که در خروجی خبرگزاری‌ها منتشر شد را در گلستان ما بخوانید.

به گزارش گلستان ما، سرخط مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته به شرح زیر در خروجی خبرگزاری‌های مختلف قرار گرفت که می‌توانید آن را در گلستان ما بخوانید.

کمبود سد اختصاصی برای تامین آب شرب استان گلستان

فارس نوشت: معاون عمرانی استانداری گلستان گفت: تنها استان کشور که سد اختصاصی برای تامین آب شرب ندارد، گلستان است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آزادشهر سید مهدی مهیایی ظهر امروز در مراسم متمرکز پروژه های دهه فجر شهرستان ازادشهر اظهار کرد: در حال حاضر کشور و استان گلستان دچار تنش ابی شدید بوده و سطح ابهای زیرزمینی در سطح استان کاهش یافته است.

معاون عمرانی استانداری گلستان خاطرنشان کرد: استان گلستان تنها استان در کشور بوده که سد اختصاصی برای تامین اب شرب ندارد و برای جبران بخشی از کمبودها و مشکلات حوزه آب شرب، با پیگیری های استاندار گلستان در سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ مبلغ یکهزارو ۸۰۰ میلیارد تومان در این حوزه هزینه شده است.

محکومیت مدیرکل سابق و دو کارمند بنیاد مستضعفان گلستان

ایسنا نوشت: دادستان عمومی و انقلاب مرکز گلستان از صدور حکم پرونده اختلاس مربوط به بنیاد مستضعفان استان خبر داد و گفت: در این زمینه مدیرکل سابق و دو کارمند محکوم و ۷۴ قطعه از زمین‌های متعلق به بنیاد مستضعفان به این نهاد بازگردانده شد.

محمود اسپانلو امروز پنج‌شنبه ۲۰ بهمن ماه ۱۴۰۱ در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب قلم و رسانه با بیان اینکه پرونده متعلق به اداره کل بنیاد مستضعفان استان گلستان تعیین تکلیف شد، اظهار کرد: در این زمینه مدیرکل و دو نفر از کارکنان به حبس، جزای نقدی و رد مال محکوم شدند و زمین‌های متعلق به بنیاد مستضعفان به این نهاد بازگردانده شد.

امید گلستانی‌ها به احیای خلیج گرگان،راه‌اندازی پتروشیمی و دیگر طرح‌های نیمه‌تمام

ایرنا نوشت: استاندار گلستان در گفت‌وگو با ایرنا ضمن یادآوری مصوبات تاثیرگذار سفر استانی سال گذشته رییس جمهور به این استان گفت: تخصیص اعتبارات این سفر ادامه دارد و با تداوم این روند امید به تکمیل طرح‌های زیربنایی مهمی مانند لایروبی خلیج گرگان، راه‌اندازی مجتمع پتروشیمی و تکمیل سد «نرماب» افزایش یافت.

۵۱۵ نفر در گلستان مشمول عفو رهبری شدند

باشگاه خبرنگاران نوشت: رییس کل دادگستری گلستان گفت: ۵۱۵ نفر از محکومان و متهمان اغتشاشات اخیر در استان گلستان مشمول عفو رهبری شده اند.

حیدر آسیابی امروز پنجشنبه ۲۰ بهمن در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: تاکنون ۲۳۴ نفر آزاد شده و ۱۹۱ نفر هم مشمول تخفیف و تقلیل مجازات شدند.

دادگستری ادامه داد: از این تعداد ۴۳۵ نفر از محکومان و ۸۰ نفر از متهمان بودند.

انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.