1401-11-28 05:35
312
0
83621
سرخط مهمترین اخبار 27 بهمن؛

گلستان در روزی که گذشت

عناوین مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته که در خروجی خبرگزاری‌ها منتشر شد را در گلستان ما بخوانید.

به گزارش گلستان ما، سرخط مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته به شرح زیر در خروجی خبرگزاری‌های مختلف قرار گرفت که می‌توانید آن را در گلستان ما بخوانید.

اجرای حکم محکومان یک پرونده پس از سه سال

فارس نوشت: قاتلان پرونده قتل «سعید روحی‌نژاد» که با عنوان انفجار سوناتا در خیابان گلشهر گرگان چندسال پیش خبرساز شده بود با رای قطعی دادگاه اجرا شد.

حیدر آسیابی رئیس کل دادگستری گلستان در حاشیه نشست خبری خود در گفتگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: پنج ماه پس از وقوع حادثه عاملان این قتل که یکی از بستگان نزدیک مقتول و فرد دیگری بوده شناسایی، دستگیر و به جرم خود اعتراف کردند.

آسیابی افزود: حال پس از گذشت سه سال از جنایت، با صدور رای قطعی دادگاه، حکم قصاص این مجرم اجرا شد.

مدارس ناایمن گرگان حق ثبت‌نام دانش‌آموز ندارند

ایسنا نوشت: مدیرکل آموزش و پرورش گلستان گفت: امسال مدارسی که استحکام بنا نداشته باشند، حق ثبت نام دانش آموز را ندارند، ضمن آنکه مجوز استحکام بنا باید به تایید اداره کل نوسازی استان برسد.

سیدرضا نظری پیش از ظهر پنجشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان اظهار کرد: امسال مدارسی که استحکام بنا نداشته باشند، حق ثبت نام دانش آموز را ندارند، ضمن آنکه مجوز استحکام بنا باید به تایید اداره کل نوسازی استان برسد.

تقریب مذاهب، نیاز کشورهای اسلامی برای همزیستی مسالمت‌آمیز

ایرنا نوشت: تعدادی از علما و محققان کشورهای اسلامی با یادآوری هراس دشمنان از انسجام مسلمانان، بر این نکته تاکید کردند که اتحاد دولت و ملت‌های اسلامی عامل اصلی خنثی‌شدن توطئه استکبار و نجات یافتن آن‌ها از مشکلات و نیاز کشورهای اسلامی برای همزیستی مسالمت‌آمیز است.

 سیدموسی هدایت یکی دانشجوی اهل افغانستان در این همایش، گفت: برگزاری همایش و اجلاسیه‌هایی با موضوعد تقریب مذاهب، یکی از بهترین روش‌ها برای نشان دادن برادری و وحدت ملسلمانان و برهم زدن نقشه‌های خبیثانه دشمنان اسلام است.

راز مفقودی و قتل شهروند فاضل آبادی پس از ۶ سال برملا شد

باشگاه خبرنگاران نوشت: فرمانده انتظامی علی آباد کتول گفت: قاتل فردی که ۶ سال پیش مفقود شده بود، در شهرستان قائمشهر دستگیر شد.

سرهنگ حسین نوروزی گفت:  با هماهنگی قضائی، ماموران پلیس آگاهی به شهرستان مورد نظر اعزام و متهم را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

او ادامه داد: متهم در تحقیقات پلیسی به عمل آمده با قرار گرفتن در برابر مستندات پلیس چاره‌ای جز اقرار نداشته و به قتل مرد ۵۵ ساله اعتراف کرد.

سرهنگ نوروزی با اشاره به اعترافات قاتل که داماد خانواده است، گفت: مقتول در سال ۱۳۹۵ برای انجام کار به شهرستان قائمشهر رفته که در آنجا به قتل رسیده و در مکانی دفن شده بود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.