1401-11-29 01:15
298
0
83632
سرخط مهمترین اخبار 28 بهمن؛

گلستان در روزی که گذشت

عناوین مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته که در خروجی خبرگزاری‌ها منتشر شد را در گلستان ما بخوانید.

به گزارش گلستان ما، سرخط مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته به شرح زیر در خروجی خبرگزاری‌های مختلف قرار گرفت که می‌توانید آن را در گلستان ما بخوانید.

دبیر جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر گلستان معرفی شد

فارس نوشت: حجت الاسلام محمد دیلم باحکم آیت الله صدیقی، دبیر جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گلستان شد

در آستان عید سعید مبعث، حجت الاسلام محمد دیلم طی حکمی از سوی آیت الله کاظم صدیقی، رئیس ستاد امر به نعروف و نهی از منکر کشور به عنوان دبیر جدید این ستاد در استان گلستان منصوب و معرفی شد.

دستگیری ۲۱ سارق و ۱۳ متهم تحت تعقیب در گرگان

ایسنا نوشت: فرمانده انتظامی گرگان از دستگیری ۲۱ سارق و ۱۳ متهم تحت تعقیب در این شهرستان خبر داد و گفت: این افراد در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و تشدید مقابله با سارقان و معتادان متجاهر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان گرگان با تأکید بر اینکه در این راستا با تلاش‌های مستمر و بی‌وقفه مأموران انتظامی ۲۱ سارق، ۷ معتاد متجاهر و ۱۳ متهم تحت تعقیب دستگیر شدند، خاطرنشان کرد: کشف بیش از ۱۴ کیلو و ۸۰۰ گرم مواد مخدر از دیگر دستاوردهای پلیس در اجرای این طرح است.

مسئولین مانع بالارفتن قیمت مایحتاج عمومی شوند

ایرنا نوشت: امام جمعه موقت گرگان با اشاره به کنترل‌نشدن قیمت‌ برخی کالاها گفت: هر روز شاهد بالا رفتن قیمت اقلام هستیم که لازم است مسوولین پیش از هر چیز مانع بالا رفتن قیمت مایحتاج عمومی شوند.

 حجت الاسلام محمدقاسم لیوانی در خطبه‌های امروز نماز جمعه گرگان اظهار کرد: گرانی نه تنها برای وسایل خاص بلکه برای اقلام ضروری منزل و مایحتاج روزانه که مورد استفاده همگان است بسیار زیاد است.

لیوانی تاکید کرد: مسوولین باید با درایت، تلاش و جدیت بیشتر بتوانند نیازهای واقعی مردم را مرتفع و مشکلات را حل کنند تا روز به روز رضایت مردم از مسوولین نظام بیشتر شود.

مرزبانی‌های کشور به انواع پهپاد، خودرو تاکتیکی و شناور دریایی مجهز می‌شوند

باشگاه خبرنگاران نوشت: فرمانده مرزبانی کشور در گرگان از تجهیز مرزبانی‌های کشور به انواع پهپاد، خودرو تاکتیکی و شناور دریایی خبر داد.

سردار سرتیپ احمدعلی گودرزی امروز جمعه ۲۸ بهمن در گرگان با بیان اینکه ایران ۸ هزار و ۷۵۵ کیلومتر مرز دارد، گفت: با تجهیزات جدید مانند پهباد‌های مختلف شناسایی و رزمی و خودرو‌های تاکتیکی برای استفاده در مناطق صعب العبور و کوهستانی مرز‌های کشورمان با ثبات‌تر شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.