1401-12-06 03:25
466
0
83757
سرخط مهمترین اخبار ۵ اسفند؛

گلستان در روزی که گذشت

عناوین مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته که در خروجی خبرگزاریها منتشر شد را در گلستان ما بخوانید.

به گزارش گلستان ما، سرخط مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته به شرح زیر در خروجی خبرگزاریهای مختلف قرار گرفت که میتوانید آن را در گلستان ما بخوانید.

 

۷مجروح در تصادف شدید محور آق‌قلا به گرگان

فارس نوشت: بر اثر سانحه رانندگی شدید در محور آققلا به گرگان هفت نفر مجروح شده و به بیمارستان منتقل شدند.

موسیالرضا صفری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان، بیان کرد : متاسفانه در این حادثه هفت نفر از سرنشینان هر سه خودرو دچار جراحت شدند که با حضور تیمهای عملیاتی هر هفت نفر از داخل خودرو رهاسازی شده و تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل شدند.

 

تولید و کاشت ۹.۵ میلیون اصله نهال در گلستان

ایسنا نوشت: مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان از تولید و کاشت ۹ میلیون و ۵۰۰ هزار اصله نهال در استان خبر داد.

حمید سلامتی با بیان اینکه قرار است در یک دوره چهار ساله سالی ۲۵۰ میلیون اصله نهال در کشور تولید و کاشته شود، افزود: سهم گلستان برای سال آینده ۹ میلیون و ۵۰۰ هزار اصله نهال است که در نهالستانهای استان تولید می شود.

 

ابعاد قانون حمایت از حقوق مصرفکننده نیازمند شفافسازی است

ایرنا نوشت: امام جمعه موقت گرگان با اشاره به فرارسیدن روز حمایت از حقوق مصرفکنندگان گفت: ابعاد گوناگون این قانون نیازمند شفافسازی است.
حجتالاسلام محمدقاسم لیوانی در خطبههای نماز جمعه امروز گرگان اظهار کرد: این قانون و ثبت کنندگان این روز در تقویم ملی مشخص نکردند که چه کسی باید از مصرف کننده حمایت کند.
وی بیان کرد: در این قانون مشخص نیست که آیا باید فروشنده ارزاق و مایحتاج روزانه مردم را ارزان بفروشد یا تولیدکنندگان باید با تولید بیشتر و قیمت کمتر کالاها را به بازار عرضه کنند.

 

تجهیز ۱۶۸ چاه عمیق در گلستان به کنتور هوشمند

باشگاه خبرنگاران نوشت: رئیس اداره منابع آب کردکوی، بندرگز و ترکمن گفت: ۱۶۸ دستگاه کنتور هوشمند بر روی چاه‌های کشاورزی این شهرستان‌ها نصب شده است.

در راستای حفظ و صیانت از منابع آب زیرزمینی و جلوگیری از اضافه برداشت از چاه‌های کشاورزی، تا کنون ۷۴۸ تعداد کنتور هوشمند بر روی چاه‌های حوزه اداره شهرستان‌های کردکوی، بندرگز و ترکمن نصب شده است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.