1401-12-08 03:11
485
0
83786
سرخط مهمترین اخبار ۷ اسفند؛

گلستان در روزی که گذشت

عناوین مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته که در خروجی خبرگزاریها منتشر شد را در گلستان ما بخوانید.

به گزارش گلستان ما، سرخط مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته به شرح زیر در خروجی خبرگزاریهای مختلف قرار گرفت که می‌توانید آن را در گلستان ما بخوانید.

صیادان مفقود شده گلستانی پیدا شدند

فارس نوشت: فرمانده پایگاه دریابانی بندر ترکمن گفت: سه صیاد گلستانی که در طوفان روزهای گذشته مفقود شده بودند، سلامت به خانه بازگشتند.

سرهنگ برجسته ملکی خاطرنشان کرد: خوشبختانه این صیادان با هوشمندی به دلیل طوفان شدید در هشت مایلی بندر امیرآباد به یکی از کلبه های متروکه صیادی پناه می برند.

دستگیری کلاهبردار میلیاردی سایت دیوار

ایسنا نوشت: فرمانده انتظامی شهرستان گرگان از دستگیری کلاهبردار میلیاردی سایت دیوار در گلستان خبر داد و گفت: تاکنون دو نفر از مالباختگان برای طرح شکایت به پلیس دعوت شدند.
سرهنگ علی تجری امروز یکشنبه ۷ اسفند در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از آنان به عنوان خرید و فروش حواله خودرو، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی افزود: ماموران کلانتری ۱۲ گرگان با کار اطلاعاتی موفق به شناسایی فرد کلاهبردار شده و پس از هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه نسبت به دستگیری وی اقدام کردند.

۱۳ موافقت نامه اصولی ایجاد زیرساخت گردشگری در گلستان صادر شد

ایرنا نوشت: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۳ موافقت نامه اصولی برای ایجاد و توسعه زیرساخت‌های گردشگری استان با حجم سرمایه‌گذاری ۹۷۰ میلیارد ریال صادر شد.

محمدجواد ساوری روز یکشنبه در جلسه شورای اداری مینودشت افزود: از ابتدای امسال تاکنون ۱۳ موافقت نامه اصولی برای ایجاد و توسعه زیرساخت‌های گردشگری استان با حجم سرمایه‌گذاری ۹۷۰ میلیارد ریال صادر شد.

افزایش بیش از ۱۶ درصدی اهدای خون در گلستان

باشگاه خبرنگاران نوشت: مدیرکل انتقال خون گلستان از افزایش بیش از ۱۶ درصدی اهدای خون در استان خبر داد.

فاطمه محمدی گفت:از ابتدای امسال تا کنون، ۶۴ هزار و ۲۴ نفر برای اهدای خون به مراکز مراجعه کردند که از این تعداد ۵۵ هزار و ۹۲۴ نفر واجد شرایط اهدای خون بوده و خون خود را اهدا کرده اند.
او گفت:این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۵ و ۸۳ صدم درصد افزایش داشته است.
انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.