1401-12-10 10:15
325
0
83816
سرخط مهمترین اخبار 9 اسفند؛

گلستان در روزی که گذشت

عناوین مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته که در خروجی خبرگزاریها منتشر شد را در گلستان ما بخوانید.

به گزارش گلستان ما، سرخط مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته به شرح زیر در خروجی خبرگزاریهای مختلف قرار گرفت که میتوانید آن را در گلستان ما بخوانید.

حل مشکل 12 ساله گازرسانی به یک روستا با پا درمیانی دادگستری

فارس نوشت: رئیس دادگاه بخش کمالان گفت: اختلاف 12 ساله شرکت گاز و مالکان زمینهای منطقه کمالان با پا درمیانی دادگستری حل و فصل شد که با حل و فصل این اختلاف، 20 خانوار روستای «مارون کلاته» بخش کمالان، از نعمت گاز بهره مند میشوند.

نعمت نوری گفت: با درخواست اهالی، دادگستری به این موضوع ورود کرد و در یک نشست با دعوت از مدیر شرکت گاز شهرستان علی آبادکتول، نمایندگان اهالی و کشاورزان، موضوع با توافق شرکت گاز و مالکان زمین ختم به خیر شد و چشم انتظاری اهالی محله روشندل برای بهره مندی از نعمت گاز به پایان رسید.

 حسن بیارجمندی «دبیر کارگروه همبستگی اجتماعی و هویت ملی» کشور شد

ایسنا نوشت: طی حکمی از سوی دکتر عبدالحسین کلانتری معاون فرهنگی وزیر علوم، رئیس دانشگاه بین المللی مذاهب اسلامی گلستان به عنوان دبیر کارگروه همبستگی اجتماعی و هویت ملی وزارت علوم شد.

دکتر «عبدالحسین کلانتری» معاون فرهنگی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری طی حکمی با توجه به سوابق و فعالیت های انسجام بخش رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی استان گلستان، دکتر «حسن بیارجمندی» را به عنوان دبیر این کارگروه مهم و حساس منصوب کرد.      

روحانی گنبدی با تولید سبزی اشتغال‌آفرینی کرد

ایرنا نوشت: زندگی در روستا فرصت مناسب استفاده از منابع خدادادی برای علاقمندان به تولید و اشتغال است؛ کاری که شیخ ابوذر مرادی در روستای "قوینلی" گنبدکاووس انجام داد و با راه‌اندازی گلخانه تولید سبزی و صیفی هم برای خود درآمدی به دست آورد و هم چند طلبه جوان را صاحب شغل کرد.

شیخ ابوذر مرادی هم توانست در کنار طلبگی با پشتکار زیاد به همراه همسرش یک واحد گلخانه‌ را با اشتغالزایی برای تعدادی از جوانان طلبه در روستای قوینلی راه اندازی کند.

لزوم تسریع در منابع جایگزین آب برای جلوگیری از فرونشست زمین در گلستان

باشگاه خبرنگاران نوشت: برای پیشگیری از فرونشست زمین در گلستان نیازمند تامین منابع آب جایگزین در استان هستیم.

علی‌محمد زنگانه یکی از نکات بسیار مهمی که در استان گلستان با آن مواجهیم موضوع فرونشست زمین است و باید برای آن فکری عاجل کرد.
استاندار گلستان گفت: تسریع در عملیات تکمیل سد نرماب، تسریع در اجرای طرح سد برای گرگان و تسریع در عملیات اجرایی شیرین‌سازی آب دریای خزر اقدام بسیار مهمی است که هرچه سریع تر باید در دستور کار قرار گیرد.
انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.