1402-01-03 08:05
384
0
84179
سرخط مهمترین اخبار ۳ فروردین؛

گلستان در روزی که گذشت

عناوین مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته که در خروجی خبرگزاریها منتشر شد را در گلستان ما بخوانید.

به گزارش گلستان ما، سرخط مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته به شرح زیر در خروجی خبرگزاریهای مختلف قرار گرفت که میتوانید آن را در گلستان ما بخوانید.

زلزله استان گلستان خسارت مالی و جانی نداشت

فارس نوشت: معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گلستان گفت: متعاقب بازدیدهای میدانی تیم های ارزیاب جمعیت هلال احمر گلستان خوشبختانه هیچ گونه خسارت جانی و مالی تاکنون گزارش نشده است.

رضا حاجیلری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بعد از وقوع زلزله بلافاصله تیم های ارزیاب جمعیت هلال احمر گلستان به شهرهای نزدیک کانون وقوع زلزله مانند اق قلا، گمیشان، انبارالوم و گنبدکاووس اعزام شدند.

وی تصریح کرد: بعد از بازدیدهای میدانی در این شهرها توسط تیم های ارزیاب خوشبختانه تاکنون هیچ خسارت مالی و جانی گزارش نشده است.

توجه به دانشگاهیان از الزامات تحقق شعار سال

ایسنا نوشت: رئیس پردیس خواهران دانشگاه فرهنگیان استان گلستان با اشاره به ضرورت توجه و میدان دادن به دانشگاهیان در سال جدید، گفت: این توجه و بهره گیری از ظرفیت دانشگاه از الزامات تحقق شعار سال است.

دکتر ام کلثوم غلامی امروز در گفتگو با ایسنا با اشاره به اینکه به فرموده امام راحل عظیم الشان دانشگاه همواره مبدا تحولات جامعه است، اظهار کرد: امروز نیز برای ایجاد تحول اقتصادی باید دانشگاه را به عنوان محور و مبدا در نظر گرفت.

ثبت بیش از یک‌میلیون و ۱۹۶ هزار بازدید از جاذبه‌های گلستان

باشگاه خبرنگاران نوشت: سخنگوی ستاد اجرایی خدمات سفر گلستان از ثبت یک‌میلیون و ۱۹۶ هزار و ۱۸۲ بازدید از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی استان در ایام طرح نوروزی خبر داد.

مسعود زیارتی گفت: از ۱۶ اسفند سال گذشته تا به امروز دوم فروردین یک‌میلیون و ۱۹۶ هزار و ۱۸۲ بازدید از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی استان گلستان ثبت شد.

رصد هلال ماه مبارک رمضان در گلستان

باشگاه خبرنگاران در خبری دیگر، نوشت: مسئول علمی ستاد استهلال ماه رمضان در گلستان گفت: سه گروه استهلال در استان، هلال ماه مبارک را رصد می‌کنند.

محمد باقر محمد شفیع افزود: گروه‌های استهلال از عصر امروز در گرگان، گنبدکاووس و علی آبادکتول مستقر می‌شوند.
او ادامه داد: گرو‌های رصدی، نتایج را به دفتر رهبر معظم انقلاب و ستاد مرکزی استهلال گزارش خواهند کرد.
انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.