1402-01-15 10:25
330
0
84309
سرخط مهمترین اخبار ۱۴ فروردین؛

گلستان در روزی که گذشت

عناوین مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته که در خروجی خبرگزاریها منتشر شد را در گلستان ما بخوانید.

به گزارش گلستان ما، سرخط مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته به شرح زیر در خروجی خبرگزاریهای مختلف قرار گرفت که میتوانید آن را در گلستان ما بخوانید.

جزئیات مراسم استقبال، تشییع و تدفین شهید مدافع حرم «مقداد مهقانی»

فارس نوشت: معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه نینوا گلستان گفت: مراسم استقبال از پیکر پاک و مطهر شهید مهقانی روز سه شنبه 15 فروردین ساعت 20 و 30 دقیقه در شهر فاضل آباد برگزار می شود.
احسان صادقی گفت: پیکر پاک و مطهر شهید مهقانی  روز سه شنبه پس از تشییع متمرکز در میدان امام حسین (ع) تهران به استان گلستان منتقل خواهد شد و مراسم استقبال رسمی از این شهید در استان سه شنبه ۱۵ فروردین ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه در شهر فاضل آباد برگزار می‌شود.
آیین تشییع و تدفین پیکر مطهر این شهید والامقام روز چهارشنبه ۱۶ فروردین ساعت ۹ صبح از مسجد المهدی (عج) شهر فاضل آباد  آغاز خواهد شد تا پیکر شهید مهقانی در جوار امامزاده الازمن شهرستان علی آبادکتول به خاک سپرده شود.

مشاهده فوک خزری پس از پنج سال، یکی از ثمرات لایروبی خلیج گرگان
ایرنا نوشت: مشاهده یک قلاده فوک خزری در حوضچه ورودی و محل پهلوگیری شناورهای گردشگری بندرترکمن طی روزهای گذشته، بخشی از دستاورد زیست محیطی و اکولوژیکی اجرای لایروبی کانال‌های آبرسان خلیج گرگان و نوید بخش حیات دوباره این زیستگاه ارزشمند است.

طی روزهای اخیر مسافران و ملوانان قایق‌های تفریحی اسکله بندرترکمن یک قلاده فوک خزری را در محل حوضچه ورودی و محل پهلوگیری شناورهای تفریحی مشاهده کردند که رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ترکمن هم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا این موضوع را تایید کرد.
علی بیانی گفت: مشاهده فوک خزری و سایر گونه‌های آبزی در پهنه آبی خلیج گرگان امری معمول است اما در سال‌های اخیر و پس از کاهش سطح آب و پسروی مستمر، گزارشی مبنی بر مشاهده فوک خزری در سواحل بندرترکمن ثبت نشد.

افزایش آمار کرونا در گلستان

ایسنا نوشت: رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان از روند افزایشی کرونا در استان گلستان خبر داد و گفت: در حال حاضر ۱۱۶ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند.

سعید گل فیروزی  ظهر امروز دوشنبه ۱۴ فروردین در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت  کرونا در گلستان اظهار کرد: در حال حاضر ۱۱۶بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان گلستان بستری هستند که از این تعداد ۲۹ بیمار در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان قرار دارند.

ترمیم حس شنوایی با روش نوین جراحی آندوسکوپیک؛ نخستین بار در گلستان

باشگاه خبرنگاران نوشت: جراحی ترمیم پاره گی پرده گوش و ترمیم حس شنوایی به روش آندوسکوپیک برای نخستین بار در گلستان در بیمارستان شهید مطهری گنبدکاووس انجام شد.

جراحی ترمیم پاره گی پرده گوش به روش آندوسکوپیک بر روی یک خانم ۳۷ ساله با سابقه عفونت گوش از دوران کودکی که بدنبال آن دچار پاره گی پرده گوش شده بود در بیمارستان شهید مطهری گنبدکاووس انجام شد

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.