1402-01-22 04:05
322
0
84424
سرخط مهمترین اخبار ۲۱ فروردین؛

گلستان در روزی که گذشت

عناوین مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته که در خروجی خبرگزاری‌ها منتشر شد را در گلستان ما بخوانید.

به گزارش گلستان ما، سرخط مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته به شرح زیر در خروجی خبرگزاری‌های مختلف قرار گرفت که میتوانید آن را در گلستان ما بخوانید.

تشکیل 31 پرونده ترک فعل مدیران گلستان در دستگاه قضایی

فارس نوشت: حیدر آسیابی، رئیس کل دادگستری گلستان صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران استان اظهار کرد: 31 پرونده ترک فعل برای مدیران استان گلستان در دستگاه قضایی تشکیل شده است.

تحقق رویای شب‌نشینی گردشگران در آشوراده با بن‌بست شکنی دولت

ایرنا نوشت: صدور پنج مجوز بوم‌گردی در بافت روستایی آشوراده و فراهم‌شدن امکان اقامت گردشگران در این جزیره، آرزوی دیرین طبیعت‌دوستان برای شب ماندگاری و بهره‌بردن از چشم‌اندازهای بکر و طبیعت ناشناخته تنها جزیره ایرانی دریای خزر را برآورده و گوشه دیگری از اهتمام دولت برای عمل به وعده‌ها را نمایان کرد.

شناسایی ۱۰۰هزار واحد مسکونی غیرمقاوم روستایی گلستان

ایسنا نوشت: مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان با بیان اینکه از میان حدود ۲۲۸ هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی روستایی استان ۱۰۰ هزار واحد غیرمقاوم شناسایی شده است، گفت: برای نوسازی این واحدها تسهیلات ارزان قیمت ۲ میلیارد ریالی با کارمزد پنج درصد با تعهد بازپرداخت ۲۰ ساله اعطا می‌شود.

سال سخت آبی پیش‌روی گلستانی‌ها

باشگاه خبرنگاران نوشت: معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب گلستان گفت:نسبت به سال گذشته سال سخت آبی پیش روی گلستانی‌ها خواهد بود.
انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.