1402-01-26 10:43
311
0
84491
سرخط مهمترین اخبار ۲۵ فروردین؛

گلستان در روزی که گذشت

عناوین مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته که در خروجی خبرگزاری‌ها منتشر شد را در گلستان ما بخوانید.

به گزارش گلستان ما، سرخط مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته به شرح زیر در خروجی خبرگزاری‌های مختلف قرار گرفت که میتوانید آن را در گلستان ما بخوانید.

راهپیمایی روز قدس لرزه بر اندام غاصبان فلسطین و اربابان آنها انداخت

فارس نوشت: امام جمعه گرگان ضمن قدردانی از حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز قدس، گفت: حضور حماسی مردم در راهپیمایی امروز، لرزه بر اندام غاصبان فلسطین و اربابان آنها انداخته است.

مقاومت در جذب مدال‌آوران واجد شرایط، ترک فعل مدیران محسوب می‌شود

ایرنا نوشت: استاندار گلستان جمعه شب در نشست صمیمی با روسا و نایب رییسان هیات‌های ورزشی این استان، گفت: هر یک از مدیرانی که در جذب قهرمانان و مدال‌آوران جهانی، المپیک و پارالمپیک مقاومت کنند به عنوان مدیر ترک کننده فعل به دستگاه قضایی معرفی می‌شوند.

گلستان یکپارچه حمایت از فلسطین را فریاد زد

ایسنا نوشت: با وجود آنکه زمان زیادی از شهادت «مقداد مهقانی» به دست عوامل رژیم صهیونیستی نمی‌گذرد؛ مردم گلستان با خلق حماسه‌ای دیگر، شمارش معکوس نابودی اسرائیل را به صدا در آوردند.

پیگیری مشکلات طرح گردشگری آشوراده درخواست مسئولان بندرترکمن از دادگستری گلستان

باشگاه خبرنگاران نوشت: رئیس کل دادگستری گلستان به همرا هیأت قضایی در مسجد جامع بندرترکمن حضور یافت و جلسه شورای اداری شهرستان با حضور ائمه جمعه شهرستان، نماینده مردم غرب استان در مجلس شورای اسلامی در حضور رئیس کل دادگستری گلستان در مسجد تشکیل شد؛ از پیگیری مشکلات مربوط به طرح گردشگری آشوراده بندرترکمن خبر داد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.