1401-05-24 08:16
487
0
81193
مدیر روابط عمومی و امور بیین الملل دانشگاه علوم پزشکی گلستان:

گلستان ما در عرصه مختلف تاثیرگزار و جریان ساز است

مدیر روابط عمومی و امور بیین الملل دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: از قدیم به مجموعه گلستان ما ارادت دارم و این رسانه را خانه خود می دانیم، این رسانه از دیرباز در عرصه های مختلف استان گلستان تاثیرگذار و جریان ساز است.

سید پیام حسینی ، مدیر روابط عمومی و امور بیین الملل دانشگاه علوم پزشکی گلستان با حضور در تحریریه گلستان ما با خبرنگاران این مجموعه دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار حسینی گفت: از قدیم به مجموعه گلستان ما ارادت دارم و این رسانه را خانه خود می دانیم، این رسانه از دیرباز در عرصه های مختلف استان گلستان تاثیرگذار و جریان ساز است.

مدیر روابط عمومی و امور بیین الملل دانشگاه علوم پزشکی گلستان ادامه داد: با هشیاری و نگاه این مجموعه رسانه ای جلوی بسیاری از انحرافات استان گرفته شده و برای اینکه امروز گلستان ما به این نقطه برسد زحمات زیادی کشیده شده است.

حسینی متذکر شد: کار رسانه و فضای مجازی نیز می دانیم سختی های خود را دارد نه تعطیلی دارد و نه عید می شناسد و کار شبانه روزی است و مکان و زمان و ساعت کاری نیز برای فعالان رسانه ای محدودیتی ندارد.

وی افزود: فعالیت های خبری را ارج می ندهیم چرا که کار رسانه منحصر به زمان خاصی نیست و همه عرصه ها در بر می گیرد.

این مقام مسئول متذکر شد: امید داریم رسانه ها برای نظام و کشور و عرصه های بین المللی حرف برای گفتن داشته باشد و بتوانند به انقلاب و کشور خدمت رسانی کنند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.