1402-03-22 07:43
475
0
85324
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان:

یکی از شروط سلامت انتخابات، بی‌طرفی عوامل اجرایی است

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان یکی از شروط سلامت انتخابات را اصل بی‌طرفی عوامل اجرایی برشمرد.

به گزارش گلستان ما، سیدعلی مهاجر در جلسه هماهنگی دبیرخانه ستاد انتخابات استان گلستان اظهار کرد: یکی از شروط سلامت انتخابات، بی‌طرفی عوامل اجرایی آن است که موجب اعتماد و رضایت عموم و افزایش مشارکت در انتخابات خواهد شد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان ادامه داد: انتخابات به عنوان یکی از عوامل اقتدار نظام همواره بستر هجوم دشمنان و بدخواهان نظام بوده است، لذا ما به‌عنوان عوامل اجرایی انتخابات باید با مراقبت بیشتر، دقت و تمرکز در اجرای صحیح قانون جلوی سوء استفاده‌های احتمالی را بگیریم.

رئیس ستاد انتخابات استان ابراز داشت: وجود چارت تشکیلاتی و سلسه مراتب در ستاد نشان از برتری کسی نسبت به دیگری نیست، بلکه صرفا برای نظم در کارها خواهد بود، همه با هم و در کنار هم با یک هدف مشترک که اعتلای نظام و میهن اسلامی است برای اجرای هرچه بهتر این ماموریت مهم تلاش خواهیم کرد.

مهاجر خاطرنشان کرد: ساختار تشکیلاتی ستاد هر چقدر شفاف‌تر باشد قاعدتا کار تسهیل و روان خواهد شد؛ با توجه به تجربیات گذشته و ابلاغ وزارت کشور چارت جدیدی تنظیم شده است تا با تفکیک وظایف و تنظیم روابط و هماهنگی بیشتر با یک‌دیگر و ستادهای شهرستانی با حداقل مشکل، انتخابات را پشت سر بگذاریم.

وی یادآور شد: کمیته اندیشه‌ورز یکی از ابداعات ستاد انتخابات استان است که از افراد متخصص و با تجربه در برگزاری انتخابات تشکیل شده است تا با پیش‌بینی و پیش‌گیری، آمادگی لازم را در روند برگزاری انتخابات داشته باشیم و با مشکلات کمتری مواجه شویم.

انتهای خبر/۴۲۰۲

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.