1394-09-14 11:58
1888
0
23868

6 مدال آسیا سهم ورزشکاران علی آبادکتول شد /گرگانی ها برنز گرفتند + تصاویر

کاراته کاران علی آباد کتول در ششمین مسابقات کاراته سبک گوجوریو آسیا و اقیانوسیه با کسب 3 مدال طلا، یک نقره و 2 برنز افتخار آفرین شدند.

به گزارش گلستان ما به نقل از زرین نامه؛ ششمین دوره مسابقات کاراته سبک گوجوریو آسیا و اقیانوسیه با حضور 30 کشور و یک هزار و 780 شرکت کننده به میزبانی اندونزی برگزار شد که 8 نفر از نمایندگان کاراته استان گلستان نیز در آن حضور داشتند و در نتیجه این رقابت ها، تیم های اندونزی، ایران و ژاپن به ترتیب صاحب مقام های اول تا سوم شدند.

در این مسابقات محمد امین ابراهیمی، مجتبی دنیا طلب و فاطمه قجقی صاحب مدال طلا دست یافتند و محمد برزگر با عنوان نایب قهرمانی، به مدال نقره دست یافت. همچنین فاطمه جعفری و فاطمه قجقی در ادامه رقابت ها مدال برنز مسابقات را کسب کردند.

بنیامین یاور زاده، رضا وزیری و علی سبحانیان نیز از شهرستان گرگان به مدال برنز این دوره از مسابقات آسیا و اقیانوسیه دست یافتند.

به گزارش خبرنگار ما، مراسم استقبال از افتخار آفرینان علی آباد کتول با حضور نوروزی نماینده مردم شهرستان علی آباد کتول کتول در مجلس، ملک حسینی بخشدار مرکزی، تربتی نژاد رئیس اداره ورزش و جوانان  این شهرستان و تعدادی از اعضای شورای شهر علی آباد کتول در گلزار شهدای گمنام برگزار شد.

 

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.