1402-04-04 20:58
660
0
85497
با حضور 24 ورزشکار؛

اردوی تیم ملی بسکتبال سه نفره دانشجویان در گنبدکاووس آغاز شد

اردوی آماده سازی تیم بسکتبال سه نفره دانشجویان ایران برای آماده‌سازی حضور در مسابقات بین‌المللی دانشجویان در روسیه به میزبانی گنبدکاووس آغاز شد.

به گزارش گلستان ما؛ مسئول هیئت انجمن‌های ورزشی دانشگاه پیام نور کشور روز شنبه در حاشیه برگزاری روز اول این اردو در گلستان گفت: در این اردو ۲۴ دانشجو از مراکز آموزش عالی کشور حضور دارند.

محمد عظیم‌نژاد اظهار کرد: مسابقات بین‌المللی دانشجویان از ۲۸ مرداد تا ۱۰ شهریور در چند رشته از جمله بسکتبال با حضور کشورهای عضو اتحادیه بریکس شامل برزیل، روسیه، هند، چین، ایران و آفریقای جنوبی در مسکو برگزار می‌شود و دانشگاه پیام نور به نمایندگی از تیم ملی دانشجویان ایران و فدراسیون ملی دانشگاهی در این مسابقات شرکت می‌کند.

وی بیان کرد: مراحل بعدی اردوی آماده‌سازی این تیم ملی در تهران و مازندران برگزار خواهد شد.

مسئول مسابقات بین الملل و انجمن‌های ورزشی دانشگاه پیام نور کشور به سه دوره حضور تیم بسکتبال این دانشگاه در مسابقات آسیایی اشاره کرد و گفت: این تیم موفق به کسب عنوان قهرمانی مسابقات ۲۰۱۶ ماکائو و نائب قهرمانی مسابقات ۲۰۱۸ مالزی شد و در سه دوره صعود به لیگ جهانی بسکتبال هم مقام‌های پنجم و ششم را به دست آورد.

با توسعه بسکتبال سه‌نفره و با توجه به شرایط خاص این ورزش، علاقه‌مندان به آن در حال افزایش هستند و بر همین اساس شاهد برگزاری رویدادهای مختلف این رشته هستیم.

انتهای خبر/4202

  • منبع خبر : ایرنا

    نظرات

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

    پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

    © کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.