1393-11-07 07:02
3257
2
9502

اطلاعیه سردار آزمون برای استقبالش ! / امروز، ساعت 15 در گنبد + عکس

قرار است امروز سه شنبه 7 بهمن 93 مسئولین و مردم خوب و ورزش دوست گنبدی، از سردار آزمون بازیکن ارزشمند تیم ملی ایران استقبال شایسته ای بعمل آورند.

به گزارش گلستان ما،  سردار آزمون تا همین چند هفته پیش پسرک کوچکی بود که او را جوان و جویای نام می‌نامیدند، پسرکی که اهالی فوتبال در خوشبینانه‌ترین حالت او را ستاره‌ای برای آینده فوتبال ایران می‌دانستند...

جواني كه تازه 20 ساله شده، تصور مي‌شد در جام ملت‌هاي آسيا، 5 الی 10 دقيقه بازي كند و براي جام ملت‌هاي بعدي و جام جهاني آتي تجربه به دست بياورد اما تيزهوشي كارلوس كروش و فرصت‌طلبي سردار آزمون، همين پسرك را تبديل به پسر طلايي فوتبال ما كرد. حالا بسياري از پدر و مادرها سردار را پسر نيك ايران مي‌نامند و به اندازه پدر و مادرش او را دوست دارند.

اين پسر نيك به حدي صاف و ساده است كه يك لحظه وقتي در بازی با قطر تصور كرد مصدوميتش جدي است، روي نيمكت زد زير گريه و وقتي هم درد پايش كمتر شد، به دعوت هواداران ايراني پاسخ مثبت داد و با آنها عكس سلفي گرفت.

اين پسر صاف و ساده، اين پسر نيك اگر در مسير درستي هدايت شود و اگر نانجيبان او را اسير حاشيه نكنند، ساليان سال در دل مردم ايران و استان سرسبز گلستان قرار خواهد كرد.

لازم به ذکر است، سردار آزمون در مسابقات جام ملتهای آسیا که همچنان در حال برگزاریست بسیار خوش درخشید و دو بار نیز موفق به بازگشایی دروازه قطر و عراق شد. اما به دلیل حذف تیم ملی از گردونه این مسابقات ناچار به همراه هم تیمی هایش شب گذشته به کشور بازگشت و مورد استقبال گسترده مردم قرار گرفت. و امروز به شهرستان محل سکونتش یعنی گنبد برمی گردد

استقبال از این بازیکن 20 ساله گنبدی قرار است راس ساعت 15 با حضور مسئولین و مردم در محل هایپر هاوش گنبدکاووس واقع در کمربندی بین فلکه چای بوئین و فلکه بسیج انجام گیرد.

اطلاعیه سردار آزمون برای استقبالش

سردار آزمون نیز در صفحه اینستاگرامش این عکس را منتشر کرد و نوشت: امروز ساعت 3 بعد از ظهر مراسم استقبال در گنبد کاووس هست و 5شنبه به برنامه بعضی ها می روم.

Golestanema26

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

سردار

اين پسر صاف و ساده، اين پسر نيك اگر در مسير درستي هدايت شود و اگر نانجيبان او را اسير حاشيه نكنند، ساليان سال در دل مردم ايران و استان سرسبز گلستان قرار خواهد كرد.کافیست به این پاراگراف نگاه کنیدو همینطور مطلبتون رو دوباره بخوانید...زد زیر گریه بچهبه حدی صاف و ساده پسسرکو.... ای کاش کمی به داشته های خود با احترام برخورد کنیم و بنویسیم و بدانیم این به حدی صاف و سادهخودش هست ولی ما هم مثل ایشان همونقدر صاف و ساده باشیم...انشاءالله

0
0
پاسخ
1393-11-07 07:48
تیتک میگه

درود خدا بر این جوونهای که افتخار نگاستان ایرانند. ما اگر ما 10 تا مثل سردار ازمون ، ایمان سنچولی داشته باشیم چه می شود .گلستانی های سیستانی اصل برای این بزرگواران بهترینها را خواستارند یا علی مدد

0
0
پاسخ
1393-11-07 16:11

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.