1393-11-25 06:29
2493
0
10473
پایان مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال؛

انگیزه جواهری بیشتر از ظرفیت میزان بود / برد بی حاصل تعاون مقابل شهرداری ارومیه

هفته پایانی لیگ برتر والیبال در گروه یک دور مقدماتی با پیروزی بازرگانی جواهری و تعاون دو نماینده گنبدی لیگ برتر والیبال و صدرنشینی پیکان تهران به پایان رسید.

به گزارش گلستان ما به نقل از قابوس نامه، هفته چهاردهم لیگ برتر والیبال جام زنده یاد حسین معدنی با انجام سه دیدار در گروه یک این رقابت ها درشهر های گنبد، تهران و تبریز پیگیری شد.

در سالن المپیک شهرستان گنبد کاووس، بازرگانی جواهری گنبد که پیش از این صعودش را به مرحله بعد مسجل کرده بود میزبان میزان خراسان رضوی بود که در نهایت موفق شد این بازی را با نتیجه ۳ بر ۲ و با امتیازات ۲۵ بر ۲۲، ۲۳ بر ۲۵، ۲۶ بر ۲۴، ۲۱ بر ۲۵ و ۱۵ بر ۱۰ به پایان ببرد.

میزان خراسان که برد در این دیدار برایش اهمیتی نداشت و به بازی های مرحله بعد می اندیشد به بازیکنان ملی پوش خود نظیر مهدی مهدوی، عادل غلامی،آرمین تشکری،رحمان داوودی،علیرضا مباشری استراحت داده و تنها فرهاد ظریف را با خود به گنبد آورده بود.جواهری گنبد هم تنها احمد بابایی را باخود همراه نداشت.

نتیجه این دیدار تغییری در جایگاه دو تیم در جدول این گروه ایجاد نکرد و در نهایت جواهری گنبد بعنوان تیم چهارم این گروه به مرحله بعد صعود کرد و میزان هم در همان رتبه دوم باقی ماند و به این ترتیب جواهری در مرحله بعد باید به مصاف شهرداری ارومیه تیم اول گروه دوم برود و میزان هم به مصاف تیم سوم گروه دوم یعنی نوین کشاورز خواهد رفت.

در دیگر بازی این گروه در شهر تبریز تعاون دیگر نماینده گنبد که پیش از این از صعود به مرحله بعد جامانده بود، به مصاف شهرداری تبریز رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست دهد.

تعاون در این گروه در همان رتبه ششم باقی ماند و شهرداری تبریز هم بعنوان تیم سوم این گروه به مرحله بعد صعود کرد و با تیم دوم گروه دوم یعنی متین ورامین در مرحله بعد بازی خواهد کرد.

سومین بازی این گروه درتهران انجام شد و تیم صدر نشین پیکان با نتیجه ۳ بر ۱ شهرداری زاهدان را شکست داد. هم تیمی های فرهاد قائمی در تیم پیکان بعنوان تیم اول این گروه با وزارت دفاعی بازی خواهند کرد که در گروه دوم این رقابت ها چهارم شده است.

تیم ملی نوجوانان والیبال ایران هم که با نام ارتعاشات صنعتی در این رقابت ها شرکت کرد و بازیکنان گنبدی مثل رسول آق چه لی که کاپیتان این تیم بود و اسماعیل مسافر در این تیم بازی میکردند در این هفته استراحت داشت.

همچنین گفتنی است که بازرگانی جواهری گنبد که از این گروه به مرحله بعد صعود کرده هفته آینده در ارومیه به مصاف شهرداری ارومیه خواهد رفت و بازی برگشت این دوتیم نیز در تاریخ 6 اسفند 93 در گنبد برگزار خواهد شد.

گروه اول:

پیکان تهران ۳– شهرداری زاهدان یک
(۲۵ بر ۲۱، ۲۷ بر ۲۵، ۲۱ بر ۲۵ و ۲۵ بر ۱۳)
 
بازرگانی جواهری ۳– میزان مشهد ۲
(۲۵ بر ۲۲، ۲۳ بر ۲۵، ۲۶ بر ۲۴، ۲۱ بر ۲۵ و ۱۵ بر ۱۰ )
 
شهرداری تبریز ۲– تعاون گنبد ۳
(۲۵ بر ۲۰، ۲۳ بر ۲۵، ۲۰ بر ۲۵، ۲۵ بر ۱۹ و ۱۳ بر ۱۵)
 
جدول رده بندی این گروه در پایان دور مقدماتی:
۱- پیکان تهران ۳۱ امتیاز
۲- میزان خراسان ۲۷ امتیاز
۳- شهرداری تبریز ۲۳ امتیاز
۴- بازرگانی جواهری گنبد ۲۰ امتیاز
۵- شهرداری زاهدان ۱۲ امتیاز
۶- تعاون گنبد ۱۰ امتیاز
۷- ارتعاشات صنعتی ایران ۳ امتیاز

IMG_8754 IMG_8804 IMG_8790 IMG_8764 IMG_8755 IMG_8875 IMG_8886 IMG_8907 IMG_8937 IMG_8939

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.