1393-10-25 10:25
2708
0
8900
گزارش بازی ایران - قطر؛

صعود ایران با تک گل سردار / ایران1 - قطر0

تیم ملی کشورمان امروز در دومین دیدار خود در جام ملتهای آسیا به مصاف قطر رفته است.

به گزارش گلستان ما ، تیم ملی کشورمان امروز در دومین دیدار خود  در جام ملتهای آسیا به مصاف قطر رفته است.

*دقیقه 2: ضربه سر سیدجلال حسینی که روی ضربات کرنر به حمله وران ایران اضافه می شود با اختلاف کمی به بیرون رفت.

*دقیقه 4: سانتر مهرداد پولادی از جناح چپ با ضربه سر چرخشی سردار آزمون راهی به چارچوب نداشت و قاسم برهان آن را دفع کرد.

*دقیقه 10:  ضربه سر مهاجم قطر را مدافعان ایران بلوکه کرد

*دقیقه 13: ارسال چپ با ضربه سر مهاجم قطر می توانست دروازه ایران را با خطر جدی مواجه کند که پورعلی گنجی با قرار گرفتن در مسیر توپ آن را با سینه دفع کرد.

*دقیقه 20 : خطای دژاگه به روی بازیکن قطر یک ضربه آزاد برای قطریها به همراه داشت.

*دقیقه 22: اولین خطر جدی قطری ها روی ضربه ایستگاهی برای این تیم به دست آمد که ضربه سر ابراهیم ماجد با اختلاف به بیرون رفت.

*دقیقه 24: روی حرکت زیبای اشکان دژآگه و ارسال زمینی او درون محوطه جریمه، مسعود شجاعی صاحب فرصت خوب گلزنی شد که ضربه مبتدیانه اش به دروازه قطر نرسید و در ادامه مدافعان قطری توپ را دفع کردند

*دقیقه 30 ؛ارسال بازیکنان قطر بر روی دروازه ایران که بازیکنان ایران آن را دفع کردند.

*دقیقه 34: فرار سردار آزمون و ارسال او روی محوطه جریمه، پیش از اینکه احسان حاج صفی صاحب فرصت شود با دفع دروازه بان همراه بود.

*دقیقه 39: بازیکنان ایران پشت محوطه جریمه صاحب موقعیت مناسبی برای گلزنی شدند و احسان حاج‌صفی بازهم فرصت شوتزنی داشت اما توپ را به شجاعی داد و شوت این بازیکن هم با فاصله زیادی به بیرون رفت.

*دقیقه 40: کرنری از سمت راست توسط آندرانیک تیموریان روی دروازه قطر فرستاده شد که ضربه سر زیبای پورعلی‌گنجی از روی خط دروازه برگردانده شد.

*دقیقه 42: ارسال مهرداد پولادی با اثری که آزمون روی آن گذاشت به اشکان دژآگه رسید که ضربه سرضرب و خطرناک او از گوشه محوطه جریمه با اختلاف کم به بیرون رفت.

*دقیقه 46: باز هم روی ضربه کرنر ایران صاحب فرصت شد؛ کرنر ارسالی بعد از تاثیری که حسینی روی آن داشت به سردار آزمون برخورد کرد و با اختلاف کم به بیرون رفت.

*دقیقه 48: حرکت عرضی آزمون پشت محوطه جریمه قطر و شوتی که به سمت دروازه این تیم زد به مدافعان سفیدپوش برخورد کرد و برگشت داده شد.

*دقیقه 50: مسعود شجاعی تصمیم به حرکت انفرادی گرفت و پس از دریبل زدن مدافع قطر پشت محوطه جریمه متوقف شد. این ضربه ایستگاهی مناسب را جواد نکونام روانه دروازه قطر کرد که به بیرون رفت.

*دقیقه 52: پاس اشکان دژاگه به سردار آزمون و چرخش این بازیکن درون محوطه جریمه قطر یک موقعیت مناسب ایجاد کرد که این مهاجم جوان با ضربه‌ای زیبا دروازه این تیم را باز کرد.

*دقیقه 55: ارسال قطری‌ها روی دروازه ایران با واکنش خوب علیرضا حقیقی مواجه شد و این دروازه‌بان توپ را راهی کرنر کرد.

*دقیقه 56: ارسال بلند بازیکن قطر روی ضربه ایستگاهی درون محوطه شش قدم با واکنش خوب علیرضا حقیقی به یک کرنر برای قطری ها تبدیل شد.

*دقیقه 60: سردار آزمون که گل تیم ملی کشورمان را به ثمر رسانده بود بدون برخورد به بازیکنی مصدوم شد که از زمین بیرون رفت. رضا قوچان‌نژاد در دقیقه 62 جایگزین او شد.

*دقیقه 67: ضربه سر بازیکن قطر را علیرضا حقیقی به راحتی دفع کرد تا این حرکت قطری ها خطری روی دروازه ایران نباشد.

*دقیقه 68: ضربه فنی رضا قوچان نژاد از پشت محوطه جریمه با اختلاف به بیرون رفت.

*دقیقه 71: پاسکاری های کوتاه ایران در جناح راست و حرکت قوچان نژاد از گوشه محوطه جریمه را دروازه بان قطر دفع کرد.

*دقیقه 75: اشکان دژآگه روی اشتباه مدافع قطری ها از میانه زمین صاحب توپ شد و بعد از جا گذاشتن مدافع حریف می توانست گوچی را صاحب فرصت کند که دروازه بان قطری توپ عرضی او را برید.

*دقیقه 76: روی حرکت سه نفره گوچی، دژآگه و حیدری، گوچی از پشت محوطه جریمه ضربه اش را به سمت دروازه زد که توپ در میانه راه به اشکان برخورد کرد و به بیرون رفت.

*دقیقه 87: روی اشتباه مدافع قطر، قوچان نژاد صاحب فرصت شد و درون محوطه جریمه ضربه اش را به سمت دروازه نواخت که دروازه بان آن را دفع کرد.

*دقیقه 89: حرکت احسان حاج صفی درون محوطه جریمه با ضربه فنی او همراه بود که قاسم برهان آن را به کرنر فرستاد و روی کرنر هم ایران به نتیجه ای نرسید.

دقیقه 90 +4: برخورد علیرضا حقیقی و محمد مونتاری می رفت که بازی را به جنجال بکشد که جواد نکونام با دخالت در این صحنه به قائله خاتمه داد. این در حالی بود که در حرکت آهسته مشخص شد صادقی با سر ضربه ای به مهاجم قطر زده و از چشم ایرماتوف دور مانده است.
انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.