1393-10-26 11:58
2226
0
8937
بزرگان ايران به مصاف بزرگان جهان مي‌روند؛

سنچولی کارته کای گلستانی راهی مسابقات جهانی فرانسه شد

ایمان سنچولی برای حضور در مسابقات جهانی کاراته و کاپ آزاد آرلس راهی کشور فرانسه شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از نیلکوه، ایمان سنچولی کاراته کا تیم ملی ایران به همراه باشگاه فرهنگی ورزشی صدرا زیرآب به نمايندگی از کشورمان در مسابقات جهانی و کاپ آزاد آرلس پاريس شرکت خواهد کرد.

باشگاه صدرا زیرآب به مدیرعاملی محبوب قبادیان و با سرپرستی محمدمهدی سلمان‌زاده در این تورنمنت حضور خواهد یافت و بزرگان کاراته ایران و جهان این تیم را در این رقابت‌ها همراهی خواهند کرد.

صدرا زیرآب، ابتدا در کاپ آزاد آرلس حضور خواهد یافت، سپس در کمپ تمرینی مشترک با قهرمانان کاراته جهان شرکت خواهد کرد و درنهایت به مسابقات پاریس اعزام خواهد شد.

سنچولی هفته آینده ابتدا در مسابقات کاپ آزاد آرلس شرکت خواهد کرد و پس از یک هفته تمرین مشترک با دیگر کاراته کا های جهان در مسابقات جهانی این رشته در حضور خواهند یافت.

در این مسابقات امیرمهدی زاده، حسین سمندر، سعید احمدی، ابراهیم حسن بیگی، ذبیح‌الله پور شیب، ایمان سنچولی، مهدی سلطانی، دانیال حق‌گو، محمد صدرا قبادیان، محمد شهریاری، آرش علی نژاد و فاطمه چالاکی تنها بازیکن خانم به مربیگری جاوید حق گو حضور دارند.

ایمان سنچولی کاراته کای گالیکشی تیم ملی جمهوری اسلامی ایران در ویترین افتخارات خود: 2 طلای مسابقات قهرمانی کشور در رده سنی امید، طلای کاپ آزاد جهانی یونان در سال 2011 در رده سنی جوانان، طلای مسابقات آسیایی هنگ‌کنگ در سال 2011 در رده سنی جوانان (تیم ایران برای اولین بار قهرمان آسیا شد)، طلای لیگ جهانی اندونزی در سال 2014 میلادی در رده سنی بزرگ‌سالان، طلای لیگ جهانی ژاپن در سال 2014 میلادی در رده سنی بزرگ‌سالان و طلای مسابقات جهانی آلمان در سال 2014 میلادی در رده سنی بزرگ‌سالان ( تیم ایران برای اولین بار در طول تاریخ به مقام قهرمانی کومیته تیمی دست‌یافت).

ایمان سنچولی فرودگاه فرانسه

imanka

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.