1393-10-28 08:45
3039
0
9046
کسب افتخاری دیگر توسط کاراته کا گلستانی؛

ایمان سنچولی قهرمان کاپ آزاد آرالس فرانسه شد

ایمان سنچولی با پیروزی برابر بزرگان کاراته جهان در کاپ آزاد آرالس فرانسه به قهرمانی رسید.

به گزارش گلستان ما به نقل از نیلکوه، روز گذشته ایمان سنچولی کاراته کا تیم ملی ایران که به همراه باشگاه فرهنگی ورزشی صدرا زیرآب به نمايندگی از کشورمان در مسابقات جهانی و کاپ آزاد آرلس پاريس شرکت کرده بود توانست به مقام قهرمانی مسابقات دست یابد.

سنچولی برای قهرمانی این مسابقات دور اول را با استراحت پشت سر گذاشت، دور دوم برابر حریفی از کشور میزبان با نتیجه 7 بر یک به پیروزی رسید و دور سوم را با پیروزی 13 بر 3 مقابل حریفی از غنا دست یافت.

این کاراته کا ارزنده تیم ملی در دور چهارم توانست حریفی از گرجستان را با نتیجه 5 بر صفر از پیش رو بردارد و راهی بازی فینال شود.

در بازی نهایی نیز سنچولی توانست با شکست دو بر یک حریفی از کشور هلند قهرمان این مسابقات شود.

از صبح امروز تیم کاراته صدرا زیرآب که به نمایندگی از کشورمان در این مسابقات شرکت کرده است در مسابقات تیمی برابر حریفان خود قرار خواهد گرفت.

این تیم پس از برگزاری یک هفته تمرین مشترک با دیگر کاراته کا های جهان در مسابقات جهانی این رشته در کشور فرانسه حضور خواهند یافت.

ایمان سنچولی کاراته کای گالیکشی تیم ملی جمهوری اسلامی ایران در ویترین افتخارات خود: 2 طلای مسابقات قهرمانی کشور در رده سنی امید، طلای کاپ آزاد جهانی یونان در سال 2011 در رده سنی جوانان، طلای مسابقات آسیایی هنگ‌کنگ در سال 2011 در رده سنی جوانان (تیم ایران برای اولین بار قهرمان آسیا شد)، طلای لیگ جهانی اندونزی در سال 2014 میلادی در رده سنی بزرگ‌سالان، طلای لیگ جهانی ژاپن در سال 2014 میلادی در رده سنی بزرگ‌سالان و طلای مسابقات جهانی آلمان در سال 2014 میلادی در رده سنی بزرگ‌سالان ( تیم ایران برای اولین بار در طول تاریخ به مقام قهرمانی کومیته تیمی دست‌یافت).

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.