1394-04-08 15:58
5562
3
16852
پس از توقف 6 ساله در دنیا:

بازی سازان گلستانی اقدام به ساخت بازی رایانه ای «والیبال مدرن» نمودند + فیلم و تصاویر

یکی از اعضای تیم بازی سازان رایانه ای گلستان از مراحل پایانی ساخت بازی رایانه ای «والیبال مدرن» برای نخستین بار در کشور خبر داد.

به گزارش گلستان ما، میلاد کرامتلو یکی از اعضای تیم بازی سازان دانشکده فنی و مهندسی علی آباد کتول در گفتگو با خبرنگار«دانشجو سلام»از مراحل پایانی ساخت بازی رایانه ای والیبال مدرن پس از 6 سال در دنیا به همت بازی سازان گلستانی خبر داد.

وی تصریح کرد: آخرین نسخه بازی رایانه ای والیبال سال 2009 ساخته شده است که اکنون تیم بازی سازان گلستانی پس از توقف 6 ساله اقدام به ساخت بازی رایانه ای والیبال مدرن نمودند که ساخت آن از ابتدای سال 93 کلید خورد و ظرف یک ماه آینده به پایان خواهد رسید.

کرامتلو خاطر نشان کرد: کشورهای لهستان و کره دو بازی والیبال مطرح دنیا را با یک مسابقه و 12 تیم ساختند که بازی رایانه ای والیبال مدرن تیم ایرانی 5 مسابقه با 30 تیم ملی جهان در قالب مسابقات لیگ جهانی، مسابقات جام جهانی، قهرمانی جهان، قهرمان قاره و جام والیبال مدرن ساخته می شود.

انتخاب والیبالیست برتر برای کاور بازی «والیبال مدرن»

این جوان دانشجوی نخبه گلستانی در ادامه با بیان این مطلب که استودیو کاکتوس اقدام به برگزاری نظرسنجی برای انتخاب بازیکن روی کاور بازی "والیبال مدرن" کرده است افزود: این نظرسنجی برای عموم آزاد است و همگان می‌توانند والیبالیست مورد علاقه خود را انتخاب کنند.

کرامتلو گفت: برای شرکت در این نظرسنجی می‌توانید به وب‌سایت بازی والیبال مدرن به نشانی http://mvbgame.ir مراجعه کنید.

گلستان ما، برای نخبگان جوان بازی سازان رایانه ای گلستانی آرزوی موفقیت دارد.

تریلر بازی والیبال مدرن | Modern Volleyball | MVB

برای دیدن تصاویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

ali

واقا عاالیه با کمترین امکانات با تحریم هایی که سرویس دهنده های موتور های بازی سازی برای ما ایجاد کردندخیلی عالیه و باید حمایت و تبلیغات انجام شه که کار اینا هدر نره چون چند سال صرف این کار کرده اند

0
0
پاسخ
1394-04-08 16:23
هم رشته ای

انشالله که موفق و موید باشیدبه عنوان یک گلستانی و تحصیل کرده در رشته کامپیوتر به این دوستان جوان و هم رشته ای خودم افتخار میکنم

0
0
پاسخ
1394-04-08 19:42
Nima

سلام واقعا عالی هست . همیشه موفق باشید حالا کی به بازار میاد ؟

0
0
پاسخ
1394-04-25 21:04

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.