1393-11-01 03:58
2722
0
9189
علیرضا پزشکپور؛

بخشنامه وزارت کشور مبنی بر عدم تیمداری شهرداری ها باقی بماند مجبوریم تیمداری نکنیم

رئیس کمیسیون فرهنگی ، اجتماعی ورزشی شورای شهر گرگان گفت: وزارت کشور بخشنامه ای را چند ماه قبل مبنی بر عدم تیمداری شهرداری ها ارسال کرده که اگر این بخشنامه به قوت خود باقی بماند مجبوریم تیمداری نکنیم.

به گزارش گلسان ما به نقل از اسپورت گلستان ؛ علیرضا پزشکپور اذعان کرد: بنده با تیمداری موفق که منجر به کسب نتیجه و خوشحالی مردم شود موافقم وگرنه اگر باعث عصبانیت و ناراحتی مردم شود وقت و هزینه بیهوده صرف کرده ایم .

پزشکپور در خصوص اینکه می شد در فصل گذشته ، تیم بسکتبال شهرداری از جوانان شهر استفاده کند اظهار کرد: انتخاب بازیکنان با سرمربی تیم است اما اعضای شورا هم به عنوان هیات امنا گفته بودند که گوشه چشمی هم به استعدادهای داخلی شهر گرگان بشود و از افراد بومی نیز در تیم استفاده شود .

وی افزود: اعتقادم اینست که اگر با بازیکنان طراز اول قهرمان هم بشویم خیلی افتخار نیست چون موقتی است ، امسال اول شدیم سال بعد چکار کنیم لذا باید پشتوانه سازی کنیم در رده های مختلف اعم از نوجوانان ، جوانان ، امیدها و بزرگسالان تا آنهابرای ما مقام آور شوند.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی ورزشی شورای شهر گرگان یادآور شد : اگر شهرداری گرگان از بسکتبال حمایت کرد به دلیل علاقه مندی مردم گرگان بود و طبق سالهای گذشته این کار توسط شورا انجام شد و اینکه تیم شهرداری در لیگ حضور داشته باشد خواسته مردم شهر بود و ما هم موظفیم به حرف مردم گوش بکنیم .

علیرضا پزشکپور در خصوص وضعیت اسدالله کبیر گفت: آقای کبیر مربی بزرگی است هم زمانی که بازیکن بسکتبال و هم زمانی که دبیر فدارسیون بسکتبال و هم زمانی که مربی تیم های مختلف در رده ملی و باشگاهی بود سابقه خوبی از خود بجای گذاشته اما مسئله اصلی اینست که مربی فقط 30 درصد در نتیجه گیری موثر است و بقیه به بازیکنان ارتباط دارد.

وی با اشاره به اینکه یک بازیکن بسکتبال با یک فرد عادی چه فرقی می کند تصریح کرد: یک بازیکن باید از تکنیک های لازم و وضعیت جسمانی خوب برای بازی بسکتبال برخوردار باشد و وقتی این تکنیک ها با حضور یک سرمربی خوب همزمان شود برای تیم کارساز خواهد شد.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.