1403-05-31 11:32
154
0
91122
مدیرکل ورزش و جوانان گلستان خبر داد:

تکمیل ۴۵ پروژه نیمه‌تمام ورزشی در گلستان

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تا به امروز ۴۵ پروژه تکمیل شده و ۳۲۰ میلیارد تومان برای تکمیل این پروژه‌ها هزینه شد.

 به گزارش خبرنگار سرویس ورزشی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» -جواد خواجه‌؛ قاسم برزمینی صبح امروز در جمع اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد: در ابتدای دولت شهید رئیسی در بحث زیرساخت‌های ورزشی حدود ۱۱۰ پروژه نیمه‌تمام ورزشی داشتیم که تا به امروز ۴۵ پروژه تکمیل شده و ۳۲۰ میلیارد تومان برای تکمیل این پروژه‌ها هزینه شد.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان ادامه داد: آکادمی والیبال گنبدکاووس در دو سالن مجزا و پنج سوئیت، سالن ورزشی تختی بندر ترکمن، زمین‌های چمن مصنوعی و سالن‌های نیمه‌تمام در روستاهای مختلف از جمله این طرح‌ها بوده که تکمیل به بهره‌برداری رسید.

برزمینی بیان کرد: ۶ پروژه در هفته دولت نیز افتتاح می‎شود و سه پروژه نیز عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد و سه پروژه نیز عملیات اجرایی آن آغاز و کلنگ‌زنی خواهد شد.

وی افزود: حدود ۱۱۰ ورزشکار استان که در هشت ماه گذشته در مسابقات المپیک و جهانی و آسیایی برای کشور مقام کسب کردند و در شهریورماه تجلیل خواهیم کرد و هدایای آن فراهم شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان افزود: ۱۵۰ ورزشکار ثابت تیم ملی رشته‌های مختلف از استان گلستان هستند و شهرستان گرگان و گنبد ورزش قهرمانی آنها بیش از استان‌های دیگر است.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.