1394-04-05 08:08
2023
0
16650
با مقام نائب قهرمانی بوکسور گلستانی در جام بوکس اسلواکی ؛

تیم ملی بوکس ایران قهرمان جام بوکس اسلواکی شد

نوده، مربی بوکس استان گلستان گفت: تیم ملی بوکس ایران با کسب دو مدال طلا و دو نقره به عنوان قهرمانی جام بوکس تریبل اسلواکی دست یابد و جام قهرمانی را بالای سر برد.

به گزارش گلستان ما ؛ مجتبی نوده در ادامه تصریح کرد: اسماعیل ارمشی بوکسور گلستانی توانست در این دوره از مسابقات در وزن ۶۰ کیلوگرم مقام نائب قهرمانی را کسب نماید.

وی افزود: به این ترتیب تیم ملی بوکس ایران با دو مدال طلا و دو نقره به عنوان نخست این مسابقات دست پیدا کرد و مراکش،انگلیس و اسلواکی نیز به ترتیب به رتبه های دوم تا چهارم رسیدند.

مربی بوکس استان گلستان بیان داشت: جام بوکس تریبل اسلواکی با حضور ۲۹۰ بوکسور در سه رده سنی به مدت سه  روز به میزبانی اسلواکی برگزار گردید که ۱۶ تیم در رده سنی بزرگسالان در این مسابقات با هم به رقابت پرداختند و ملی پوشان ایران  توانستند  عنوان ارزشمند قهرمانی را کسب نمایند.

در پایان لازم بذکر است، هدایت تیم ملی بوکس در این رقابتها بر عهده وینکوف (سرمربی) و استکی (مربی) بود. نهرودی نیز به عنوان سرپرست تیم به این مسابقات اعزام شده بود. رقابتهای بوکس اسلواکی اولین تجربه بین‌المللی وینکوف با تیم ملی بود و وی خودش حضور در این جام را به فدراسیون بوکس پیشنهاد داد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.