1403-03-17 04:36
189
0
90278
این مسابقات از امروز اغاز می‌شود؛

جدول بازی تیم فوتسال گلستانی در رقابت‌های کشوری

برنامه تیم صرافی مدینه بندرترکمن در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ مناطق فوتسال بزرگسالان کشور اعلام شد.

 به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «گلستان ما»، برنامه تیم صرافی مدینه بندرترکمن در مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ مناطق فوتسال بزرگسالان کشور اعلام شد. این رقابت‌ها از روز یکشنبه ۲۷ خرداد تا روز پنجشنبه ۳۱ خرداد در تهران برگزار خواهد شد.

 در این مرحله از رقابت‌ها، تیم‌های برتر از مناطق مختلف کشور به مصاف یکدیگر خواهند رفت و تیم صرافی مدینه بندرترکمن نیز یکی از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی محسوب می‌شود. حضور در مرحله نیمه‌نهایی نشان دهنده عملکرد درخشان این تیم در مراحل قبلی مسابقات است که با ارائه بازی‌های جذاب و نتایج مطلوب توانسته‌اند به این مرحله راه یابند.

 این مسابقات به میزبانی تهران و با حضور تیم‌های قوی و با انگیزه برگزار خواهد شد و هواداران بسیاری برای حمایت از تیم‌های خود به سالن‌های مسابقات خواهند آمد. برنامه دقیق بازی‌های تیم صرافی مدینه بندرترکمن به شرح زیر است:

 - بازی اول: ۲۷ خرداد، ساعت ۱۶:۰۰ در برابر تیم [سید ذاکر قم]

 - بازی دوم: ۲۸ خرداد، ساعت ۱۴:۰۰ در برابر تیم [تلکه گرمی اردبیل]

 - بازی سوم: ۲۹ خرداد، ساعت ۱۸:۰۰ در برابر تیم [انصار تهران]

 - بازی چهارم: ۳۰ خرداد، ساعت ۱۶:۰۰ در برابر تیم [غدیر میبد یزد]

 - بازی پنجم: ۳۱ خرداد، ساعت ۱۴:۰۰ در برابر تیم [اهورایی ریز فارس]


به گفته مربی این تیم، این تیم با آمادگی کامل و تمرینات فشرده‌ای که در هفته‌های اخیر انجام داده‌ است، به تهران می‌رود و بازیکنان آن انگیزه زیادی دارند و تمام تلاش خود را خواهند کرد تا بهترین نتایج را برای هواداران به ارمغان بیاورند.

 انتظار می‌رود این بازی‌ها با هیجان زیادی همراه باشد و تیم صرافی مدینه بندرترکمن با نمایش‌های خوب خود بتواند راهی مرحله نهایی شود. تمامی هواداران و علاقه‌مندان به فوتسال دعوت می‌شوند تا با حضور در سالن مسابقات از تیم محبوب خود حمایت کنند.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.