1393-11-05 19:00
2075
0
9437
کسب مدالی دیگر برای ایمان سنچولی؛

سنچولی موفق به کسب سومین مدال خود در مسابقات جهانی فرانسه شد

 ایمان سنچولی کاراته کا تیم ملی طی 10 روز موفق به کسب سه مدال در مسابقات جهانی کشور فرانسه شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از نیلکوه، "ایمان سنچولی " کاراته کا مثبت 84 کیلوگرم تیم ملی ایران و بازیکن تیم دانشگاه آزاد اسلامی در لیگ کاراته کشور که بانام صدرای زیرآب در رقابت‌ها جهانی کشور فرانسه حضور یافته بود پس از کسب دونشان طلا این بار در نخستین دوره مسابقات لیگ جهانی در سال 2015 موفق به کسب نشان برنز شد.

این کاراته کا ارزنده تیم کلی در نخستین مبارزه برابر حریفی از کشور اسپانیا قرار گرفت و موفق شد با نتیجه 8 بر صفر، حریف اسپانیایی را در هم کوبیده و به مرحله بعدی این رقابت‌ها راه یابد.

سنچولی در این مرحله نیز حریفی از کشور پرتقال را با نتیجه‌ی 5 بر یک پشت سر گذاشت و سپس در برابر نماینده‌ی کشور اوکراین قرار گرفت.

کاراته‌کای اوکراینی هم چاره‌ای جز قبول شکستِ سنگین 8 بر صفر در برابر قهرمان سنگین‌وزن کاراته‌ی کشورمان نداشت.

سنچولی در مرحله‌ی بعد با حساب 4 بر صفر در برابر کاراته‌کای کشور آلمان مغلوب شد و با راه‌یابی حریف آلمانی به فینال این رقابت‌ها، نماینده‌ی تیم صدرای زیرآب نیز به مرحله‌ی شانس مجدد راه یافت.

کاراته‌کای شایسته‌ی کشورمان در این مرحله نیز حریفانی از کشورهای هلند و فرانسه را به ترتیب با نتایج 5 بر صفر و 11 بر 6 شکست داد و صاحب گردن‌آویز برنز شد.

لازم به ذکر است طی 10 روز گذشته سنچولی در بخش انفرادی و تیمی مسابقات کاپ آرالس کشور فرانسه نیز موفق به کسب 2 نشان طلا شده بود.

ایمان سنچولی کاراته کای گالیکشی تیم ملی جمهوری اسلامی ایران در ویترین افتخارات خود: 2 طلای مسابقات قهرمانی کشور در رده سنی امید، طلای کاپ آزاد جهانی یونان در سال 2011 در رده سنی جوانان، طلای مسابقات آسیایی هنگ‌کنگ در سال 2011 در رده سنی جوانان (تیم ایران برای اولین بار قهرمان آسیا شد)، طلای لیگ جهانی اندونزی در سال 2014 میلادی در رده سنی بزرگ‌سالان، طلای لیگ جهانی ژاپن در سال 2014 میلادی در رده سنی بزرگ‌سالان، طلای مسابقات جهانی آلمان در سال 2014 میلادی در رده سنی بزرگ‌سالان ( تیم ایران برای اولین بار در طول تاریخ به مقام قهرمانی کومیته تیمی دست‌یافت)، قهرمانی در مسابقات انفرادی و تیمی کاپ آرالس کشور فرانسه.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.