1402-05-22 13:11
718
0
86060
رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان:

فعالیت‌های خود را مختص به بسکتبال نکردیم

رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان گفت: باید بپذیریم شهرداری متولی ورزش نیست و کار شهرداری این است که برای ورزش همگانی بسترسازی کند.

کریم علمی با حضور در تحریریه گلستان ما به سوالات خبرنگاران این مجموعه پاسخ داد، رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان در این دیدار گفت: خبرنویسی و خبرنگاری  حوزه بسیار سختی است، مردم دوست دارند وقایع جامعه را بدون کم و کاست بشنوند و بخوانند، بیش از 80 درصد از جامعه ما اخبار خود را از فضای مجازی دریافت می کنند و شاید کمتر به موضوع رسانه ها و منابع اخبار توجه شده باشد.

رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان  ادامه داد: اصحاب رسانه کار سخت و هوشمندانه را ارائه می کنند و زحمات زیادی را اصحاب رسانه متحمل می‌شوند و نباید تلاش اصحاب رسانه را صرفا در یک روز خلاصه کنیم، پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما از جمله رسانه هایی است که همواره رصد می کنیم و از نزدیک موضوعات آن را پیگیری می کنیم.

علمی ابراز داشت: انتظارات زیادی از سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری گرگان است، مردم در کنار آرامش دوست دارند فضای مطلوبی داشته باشند بتوانند شور و نشاط در جامعه داشته باشند، نباید با حرف و اقدمات خود ناامیدی را در جامعه تزریق کنیم.

وی متذکر شد: باید بپذیریم شهرداری متولی ورزش نیست و کار شهرداری این است که برای ورزش همگانی بستر سازی کند، در گرگان بسکتبال یک پدیده اجتماعی شده تا این تیم که برندی برای استان و کشور است به عنوان نماینده جمهوری اسلامی مطرح شود.

این مقام مسئول ابراز داشت: در سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان  رشته های دیگر را تنها نگذاشتیم و 23 ایستگاه ورزشی در سطح گرگان فعال است و 14 سالن ورزشی سرپوشیده و سرباز در اختیار مردم است و به دنبال درآمد نیستیم و درصدد هستیم که مرکز از این فضاها استفاده کنند.

علمی یادآور شد: فعالیت‌های خود را مختص به بسکتبال نکردیم و دامنه فعالیت ها به گونه ای است که اطلاع رسانی که باید صورت بگیرد رقم نخوره و شاید مردم سوالاتی داشته باشند که باعث شود اظهار نظر و یا انتقاداتی داشته باشند، نباید از انتقادات بترسیم و به عنوان یک خدمتگزار آن انتقاد را بپذیریم اما انتقاد سازنده باشد و مطمئنا به دنبال آن هستیم که این انتقادات راهی باشد برای بن بست خارج شویم.

وی گفت: در ورزش محلات بستر سازی می کنیم و در قالب تور و لباس به آنها کمک می کنیم، در محلات مثل اوزینه و انجیراب زمین هایی که توسط شهرداری به افتتاح رسیده سعی کردیم به صورت رایگان و بهای کم در اختیار مردم قرار گیرد.

انتهای خبر/4202

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.