1402-01-21 13:54
556
0
84417
رئیس هیأت کشتی گلستان:

شورای سیاستگذاری کشتی گلستان راه‌اندازی می‌شود/ راه‌اندازی سه خانه کشتی در محلات کم‌برخوردار گرگان

رئیس هیأت کشتی گلستان گفت: در کشتی به دنبال این هستیم تصمیمات فردی نباشد و به دنبال راه‌اندازی شورای سیاستگذاری کشتی هستیم.


به گزارش گلستان ما، علی اکبر بصیرنیا در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: کمتر از یک ماه گذشته با آرای 24 نفر از اعضای هیأت به عنوان ریاست هیأت کشتی گلستان انتخاب شدم و تلاش خواهیم کرد کشتی گلستان را به جایگاه واقعی خود برگردانیم.


رئیس هیأت کشتی گلستان ادامه داد: روزگاری کشتی مهد ورزش استان بود و هیچ رشته‌ای به اندازه کشتی برای ما در المپیک و میادین ورزشی مدال‌آور نبود.

بصیرنیا گفت: در طول یک ماه برنامه‌ریزی شد که بتوانیم زیرساخت‌های کشتی را تقویت کنیم، در شهرستان‌ها سالن ورزشی کشتی داریم ولی در مرکز استان فاقد سالن اختصاصی کشتی هستیم.

وی افزود: خوابگاه کشتی استان گلستان را در کنار خانه کشتی حجاب با ظرفیت هشتاد نفر اجرایی کردیم و در سفر دوم رئیس جمهور به استان تلاش خواهیم کرد به عنوان یک پروژه به آن توجه شود.

این مقام مسئول تأکید کرد: ظرفیت اقامتی در استان نداریم و در تلاش هستیم با ایجاد خوابگاه کشتی شرایط را برای اردوهای تیم ملی فراهم کنیم

وی افزود: در کشتی به دنبال این هستیم تصمیمات فردی نباشد و به دنبال راه‌اندازی شورای سیاستگذاری کشتی هستیم.

این مقام مسئول تأکید کرد: هیأت کشتی استان شرایط خوبی ندارد و درصدد این هستیم مجمع خیرین کشتی را در استان راه‌اندازی کنیم.

بصیرنیا افزود: در محلات کم‌برخوردار به دنبال راه‌اندازی خانه کشتی محلات هستیم و شهرداری گرگان اعلام آمادگی کرده سه خانه کشتی محلات را در استان راه‌اندازی کند.

وی خاطرنشان کرد: معتقدیم که سرمایه‌گذاری در کشتی هزینه نیست و می‌توانیم با توسعه کشتی آسیب‌های اجتماعی را کاهش دهیم.

این مقام مسئول با اشاره به برگزاری اردوی تیم کشتی آزاد نوجوان جمهوری اسلامی ایران در گرگان  تأکید کرد: این اردو برای نخستین بار در استان برگزار شده و هدف ما این است که برای موفقیت کشتی گلستان از رده نونهالان و نوجوانان اقدام کنیم و در کنار کشتی‌گیران نوجوان تیم ملی برخی از کشتی‌گیران نخبه استانی را قرار دادیم تا با دانش و معلومات مربیان تیم ملی آشنا شوند.

بصیرنیا خاطرنشان کرد: این اردو از ۱۸فروردین آغاز شده و تا  ۲۸فروردین ادامه خواهد داشت.

گفتنی است در استان گلستان سه هزار کشتی گیر فعالیت دارند.

انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.