1403-05-31 14:10
141
0
91126
در لیگ‌برتر فوتسال جوانان کشور اتفاق افتاد؛

صعود تاریخی پرسپولیس نوین کردکوی

تیم پرسپولیس نوین کردکوی، نماینده استان گلستان، با درخشش در مسابقات لیگ مناطق جوانان کشور در سبزوار، موفق به صعود به لیگ‌برتر فوتسال جوانان کشور شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، تیم پرسپولیس نوین کردکوی، نماینده استان گلستان، با حضور در مسابقات لیگ مناطق جوانان کشور که به میزبانی سبزوار برگزار شد، توانست با عملکردی درخشان و پیروزی‌های متوالی، جواز صعود به لیگ‌برتر فوتسال جوانان کشور را کسب کند. این تیم با بهره‌گیری از توانایی‌های فنی و تاکتیکی خود و همچنین هدایت کادر فنی مجرب، توانست به بالاترین سطح مسابقات فوتسال جوانان کشور دست یابد.

در روز پایانی مسابقات، پرسپولیس نوین کردکوی با ارائه یک بازی چشمگیر، رقیب خود را با نتیجه‌ای قاطع شکست داد و به عنوان یکی از تیم‌های برتر این رقابت‌ها، به لیگ‌برتر فوتسال جوانان کشور راه یافت. این صعود، نه تنها یک دستاورد بزرگ برای این باشگاه و بازیکنانش محسوب می‌شود، بلکه افتخاری برای فوتبال و فوتسال استان گلستان نیز به شمار می‌رود.

موفقیت پرسپولیس نوین کردکوی در این مسابقات، نتیجه تلاش بی‌وقفه و برنامه‌ریزی دقیق کادر فنی و مدیریت باشگاه است که با وجود تمامی چالش‌ها و سختی‌ها، توانستند تیمی مقتدر و هماهنگ را به میدان بفرستند. صعود این تیم به لیگ‌برتر، نویدبخش آینده‌ای روشن برای فوتسال جوانان این منطقه خواهد بود.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.