1403-03-18 17:57
293
0
90285
باخت شهرداری گرگان در لحظات پایانی؛

قهرمان لیگ برتر بسکتبال در گرگان مشخص می‌شود

طبیعت اسلام شهر با نتیجه ۸۶ بر ۸۲ توانست شهرداری گرگان را در چهارمین دیدار نهایی لیگ برتر بسکتبال شکست دهد.

به گزارش خبرنگار سرویس ورزشی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»؛ گرچه شهرداری گرگان در دقایقی از بازی اختلاف هشت امتیازی را در کوارتر نخست به وجود آورده بود ولی پرتاب‌های سه‌امتیازی طبیعت باعث شد که در زمان پایانی کوارتر نخست تیم طبیعت برای نخستین بار از شهرداری پیش بیفتد و تیم طبیعت با نتیجه ۳۰ بر ۲۴ کوارتر نخست را به سود خود پایان دهد.

بیشترین امتیاز در کوارتر نخست توسط جردن استیون با ۱۶ امتیاز و بعد از آن سینا واحدی با ۱۰ امتیاز کسب کرد.

شهرداری گرگان در کوارتر دوم ۲۷ امتیاز کسب کرد و توانست با حرفه‌ای‌گری و مدیریت بازی نیم نخست را با نتیجه ۵۱ بر ۴۹ به سود خود پایان ببرد.

پنچ پرتاب سه امتیازی جردن استیونز و چهار پرتاب سه امتیازی داورپناه کار را برای شهرداری گرگان در نیمه نخست سخت کرده بود و در نیم نخست ۶۰ درصد امتیازات تیم طبیعت پرتاب‌های سه امتیازی کسب شده بود که بالاتر از عملکرد این تیم در لیگ به‌شمار می‌رود.

کنترل جردن استیونز که در نیمه نخست ۲۵ امتیاز را برای طبیعت بدست آورده بود شاه کلید موفقیت تیم شهرداری گرگان در نیمه نخست بود و توانست مانع از پرتاب‌های خوب این بازیکن شود.

ساعت شوت در کوارتر سوم خراب شد و این مسئله باعث وقفه در این کوارتر شد، توقف متعدد بازی در کوارتر سوم و ساق‌های خسته بازیکنان تیم شهرداری گرگان باعث شد که این روند ادامه پیدا نکند و در نهایت تیم طبیعت توانست امتیازات از دست رفته را در کوارتر چهارم جبران کند.

عدم استفاده از موقعیت‌ها باعث شد شهرداری گرگان با نتیجه ۸۲ بر ۸۶ این بازی را واگذار کند تا همه چیز به بازی پنجم بکشد.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.